-
31. Data: 2005-09-22 08:58:01
Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piÄ?kna obsĹ?uga klienta
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
zch28 wrote:
>
>
> Po pierwsze chcę żeby egzekwowano procedury przy obracaniu moimi ciężko
> zarobionymi pieniędzmi. Dalej nie wiem jakie one są. A jeśli są złe to trzeba je
> zmienić - albo bank :-)
Nie wiesz jakie one są, ale wiesz, że kasjerka je złamała. Gratulacje.
>
> Po drugie pracownik banku, a na pewno kasjer, bierze odpowiednie wynagrodzenie
> za swoją dobrze wykonaną pracę i rozliczanie go z tej pracy jest chyba rzeczą
> normalną.
> (tak samo jak mnie się rozlicza) Nie wymagam chyba cudów nie widów.
> Chyba, że pomyśleć i zaproponować "zielonemu" klientowi wypłatę na zapleczu albo
Owszem. Nawet nie wiesz jak wiele. Skądś się przecież wzięły zasady, że
na kierowców,kasjerów, pilotów i tp się nie krzyczy i ich nie denerwuje
- tylko ich przełożonych.
KJ
--
Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
http://strony.aster.pl/kjonca/index.xhtml#f4y
Kontakt JID: k...@j...aster.pl
-
32. Data: 2005-09-22 09:01:31
Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piękna obsługa klienta
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
zch28 wrote:
>>Tak jak ją do tego zmuszają ustawy, a następnie regulaminy i umowy
>>między Tobą a bankiem. Jeżeli gdzieś tam znajdziesz zapis, że powyżej
>>konkretnej kwoty trzeba na zaplecze, albo że pakowanie w banderolę jest
>>obowiazkowe - możesz reklamować. :
>
>
> Może ktoś mi odpowie (albo skieruje gdzie mam szukać) jak powinna wyglądać
> wypłata pieniędzy w Millenium. Od "ładnej pani" już usłyszałem ale wolałbym
> jakieś pewniejsze żródło.
No przecież Cię już skierowałem. Ustawa prawo bankowe + odpowiednie
rozporządzenia, do tego regulaminy Millennium.
KJ
--
Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
http://strony.aster.pl/kjonca/index.xhtml#f4y
Kontakt JID: k...@j...aster.pl
-
33. Data: 2005-09-22 09:26:47
Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piÄ?kna obsĹ?uga klienta
Od: "zch28" <z...@u...pl>
> Nie wiesz jakie one są, ale wiesz, że kasjerka je złamała. Gratulacje.
Byłeś kiedyś w oddziale Milenium w ciasnym pomieszeniu razem z kilkunastoma
innymi osobami?
Chyba opisana przeze mnie sytuacja nie jest zbyt normalna.
Z wypowiedzi innych grupowiczów wnoszę że nie.
zch
PS. O czym tu więcej dyskutować. Proszę jeszcze raz o konkrety.
Na przyszłość mogę wymagać innego podejścia do klienta?
Jest to wogóle gdzieś zapisane? Czy to tylko zwyczajowa norma do której nie
wszyscy się stosują.
-
34. Data: 2005-09-22 09:29:04
Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piÄ?kna obsĹ?uga klienta
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
zch28 wrote:
>>Nie wiesz jakie one są, ale wiesz, że kasjerka je złamała. Gratulacje.
>
>
> Byłeś kiedyś w oddziale Milenium w ciasnym pomieszeniu razem z kilkunastoma
> innymi osobami?
> Chyba opisana przeze mnie sytuacja nie jest zbyt normalna.
> Z wypowiedzi innych grupowiczów wnoszę że nie.
Jakich innych ? Poza jedną osobą, wszyscy powiedzieli to samo co ja: że
można to zrobić ale nie trzeba.
>
> zch
>
> PS. O czym tu więcej dyskutować. Proszę jeszcze raz o konkrety.
Podałem Ci je. Nie chce CI się czytać ? trudno :-)
KJ
--
Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
http://strony.aster.pl/kjonca/index.xhtml#f4y
Kontakt JID: k...@j...aster.pl
-
35. Data: 2005-09-22 10:03:26
Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piękna obsługa klienta
Od: "zch28" <z...@u...pl>
> No przecież Cię już skierowałem. Ustawa prawo bankowe + odpowiednie
> rozporządzenia, do tego regulaminy Millennium.
:-)
E tam. Myślałem że pomożesz (uspokoisz, powiesz, że tak ma być, doradzisz co mam
na przyszłość zrobić, może przyjść kiedy będzie mniejsza kolejka)
prostemu "zielonemu" klientowi banku a Ty się tylko wymądrzasz. :-)
zch
-
36. Data: 2005-09-22 10:06:06
Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piękna obsługa klienta
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
zch28 wrote:
>>No przecież Cię już skierowałem. Ustawa prawo bankowe + odpowiednie
>>rozporządzenia, do tego regulaminy Millennium.
>
> :-)
> E tam. Myślałem że pomożesz (uspokoisz, powiesz, że tak ma być, doradzisz co mam
> na przyszłość zrobić, może przyjść kiedy będzie mniejsza kolejka)
> prostemu "zielonemu" klientowi banku a Ty się tylko wymądrzasz. :-)
*przed wypłatą* poprosić o przeprowadzenie tej operacji na zaplecze.
Jeśli jest to niemożliwe - zmienić bank.
KJ
--
Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
http://strony.aster.pl/kjonca/index.xhtml#f4y
Kontakt JID: k...@j...aster.pl
-
37. Data: 2005-09-22 10:08:53
Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piÄ?kna obsĹ?uga klienta
Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>
> Chyba, że pomyśleć i zaproponować "zielonemu" klientowi wypłatę na zapleczu
> albo przynajmniej dobrze spakować gotówkę i zachować dyskrecję przy tłumie
> w pomieszczeniu to tak wiele.
Przy takich kwotach to powinni dorzucać portfel gratis ;-)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
38. Data: 2005-09-22 10:34:12
Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piękna obsługa klienta
Od: "berber" <2berber(cv)@gazeta.pl>
Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dgu6ne.34s.1@bambus.kjonca.bogus...
> zch28 wrote:
>> pomożesz (uspokoisz, powiesz, że tak ma być, doradzisz co mam
> > na przyszłość zrobić, może przyjść kiedy będzie mniejsza kolejka)
> > prostemu "zielonemu" klientowi banku a Ty się tylko wymądrzasz. :-)
>
> *przed wypłatą* poprosić o przeprowadzenie tej operacji na zaplecze.
> Jeśli jest to niemożliwe - zmienić bank.
To jest dobra rada. Posłuchaj jej. W innym wypadku w Millenium mogą załatwić
ciebie tak jak tego klienta którego pieniędzmi gospodarzyli (= okradli) a
gdy
protestował grożąc bombą to okrzyknęli psychicznie chorym :-(.
Nie łudź się że grupad pl.biznes baki poprze twoje wątpliwości tutaj
wypowiadają
się oczywiście fachowcy ale bezmyślni fachowcy :-(.
Pozdr.
Brb
-
39. Data: 2005-09-22 11:07:43
Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piękna obsługa klienta
Od: "zch28" <z...@u...pl>
> > *przed wypłatą* poprosić o przeprowadzenie tej operacji na zaplecze.
> > Jeśli jest to niemożliwe - zmienić bank.
>
> To jest dobra rada. Posłuchaj jej. W innym wypadku w Millenium mogą załatwić
> ciebie tak jak tego klienta którego pieniędzmi gospodarzyli (= okradli) a
> gdy
> protestował grożąc bombą to okrzyknęli psychicznie chorym :-(.
> Nie łudź się że grupad pl.biznes baki poprze twoje wątpliwości tutaj
> wypowiadają
> się oczywiście fachowcy ale bezmyślni fachowcy :-(.
Dzęki za radę. Nawet mi na myśl nie przyszło, że o takie rzeczy trzeba się
dopominać w tak "poważnym" banku.
Ech. Gotówkę mieć niedobrze, karty płatnicze też nie dobrze. A najlepiej to MIEĆ
bank :-)
zch