  • 71. Data: 2024-05-25 20:14:35
    Temat: Re: Millenium czyli DEBILE bankowości
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 25.05.2024 o 19:54, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:

    > Już niedługo będziesz potrzebować albo większych literek - tzn. nie
    > starczą (nomen omen) same literki, będą musiały wypełnić też większy
    > ekran - albo drugiej pary okularów do czytania.
    > Już sam zdecyduj, co jest bardziej kłopotliwe.

    poprzednia wersją oprogramowania była napisana DOBRZE i wystarczyłaby mi
    na kolejne 20 lat.

    Inteligentny programista uzależnił w niej wielkość kodu BLIK od ustawień
    które może obie zmienić użytkownik

    Nowy programista jest GŁUPI albo popełnił błąd.

  • 72. Data: 2024-05-25 20:16:08
    Od: _Master_ <...@...pl>

> [...]
    > Dla mnie dają - warunki promocji są takie, że dla mnie jedyną różnicą
    > jest to, że będę w sklepie wyciągał inną kartę.
    >
    > Oczywiście ich intencje są inne, czyli że dadzą komuś kartę z
    > największym limitem, jaki można mu dać, i ten ktoś to wszystko wyda, a
    > potem będzie spłacał tlyko minimalną.
    > To tak żebyś się nie poczuł za mundry, jeśli na to wpadniesz.
    > Lub możesz też czuć się ostrzeżony.
    > Jeśli się tak czujesz, to dla ciebie też może być "dają".
    > Ale jak brać nie chcesz to pozostaje tylko przypomnieć epickie:
    > "Możesz mi panie coś siłą zabrać. Ale siłą dać mi nic nie możesz."

    Czyli NIE DAJĄ ;-)

  • 73. Data: 2024-05-25 20:39:03
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 25.05.2024 o 19:56, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:
    > bo mają płatnego blika.

    Płacisz za blika?

  • 74. Data: 2024-05-26 13:26:28
    Od: _Master_ <...@...pl>

    "Apka Millennium trackery śledzące: AltBeacon, Facebook Flipper -
    analytics, Google Analytics - analytics, Google CrashLytics -
    crash reporting, Google Firebase Analytics - analytics, Google Tag
    Manager - analytic. Czyli znowu nie może być czysto."

    https://www.dobreprogramy.pl/bank-millennium-wprowad
    zil-nowa-metode-platnosci-dziala-w-aplikacji,7025297
    512475136a

  • 75. Data: 2024-05-27 15:31:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 May 2024 19:56:40 +0200, Dawid Andrzej Rutkowski wrote:
    > A ja apki milka unikam, bo mają płatnego blika.

    W jakim sensie?

    J.

  • 76. Data: 2024-05-27 23:50:46
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2024-05-25 o 09:18, Pete pisze:

    > Odradzam.
    > Support nie istnieje. na maile i zgłoszenia nie odpowiadają.
    > Wysłali kartę, która nie działała, nie dało się nią zapłacić ani dodć do
    > portfela google.

    Mam inne doświadczenia.
    Tez mi się uszkodziła karta swego czasu - napisałem maila
    Wysłali duplikat za free, do portfela google bez problemu dodałem
    Teraz czekam na nową, bo stara straciła już ważność

    Pozdro

  • 77. Data: 2024-05-29 20:19:21
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    On Sat, 25 May 2024, _Master_ wrote:

> [...]
    > które może obie zmienić użytkownik
    >
    > Nowy programista jest GŁUPI albo popełnił błąd.

    Cóż, pytanie, kto tu jest głupi.
    Programista mógł się nie zmienić, ale dostał nowe wytyczne dotyczące być
    może m.in. twojego flagowca (to taki flagowiec Horatio Nelsona).

    A właśnie, skoro już się przekonałeś do płatności bezgotówkowych,
    to może skorzystasz z tego, że w milku na koncie wspólnym niezależnie od
    tego, ile ma się kart debetowych wydanych do tego konta, warunek
    bezpłatności zawsze jest taki sam?

    No, może małe ryzyko, że jeśli jednak nie spełnisz tego warunku to opłata
    będzie N razy większa - ale skoro twoja żona spełnia dla swojej karty, to
    możesz też mieć kartę dla siebie.

    I nikt nie zabrania przed zapłaceniem kartą zajrzeć do apki aby sprawdzić
    stan konta, skoro uważasz, że takie czary-mary oszczędzą ci 15%.

    Chyba że nie wierzysz w swoja silną wolę - na to już nic nie poradzę.

  • 78. Data: 2024-05-29 20:21:09
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    > Czyli NIE DAJĄ ;-)

    Czyli głupkowi nawet jak ktoś coś daje, to on i tak albo zgubi albo
    popsuje. Cóż na to poradzić.
    Lepiej nie dawać.
    Albo zastosować: "Daj rybę, nakarmisz na jeden dzień.
    Daj arszenik, nakarmisz do końca życia (tak jak uciec po azyl na
    Białoruś)".

  • 79. Data: 2024-05-29 20:23:16
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    > Płacisz za blika?

    Nie, bo nie mam apli milka.
    Wolę być od ryzyka płacenia o dwa kroki, a nie jeden.
    Pewnie mógłbym mieć tą apkę i nie aktywować blika, więc nie musiałbym za
    niego płacić gdybym go nie używał.
    Ale skoro z tej apki nic nie zyskam to po co mi ona?
    Tylko milek ma taki durny pomysł z blikiem, więc niech się walą ze swoją
    apką, mam kilka innych z których mogę płacić blikiem.
    Oraz santandera, gdzie mogę sobie generować czeki blik w zwyczajnym ST,
    bez konieczności pitolenia się z apką.

  • 80. Data: 2024-05-29 20:28:01
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    On Sun, 26 May 2024, _Master_ wrote:

> [...]
    >
    > https://www.dobreprogramy.pl/bank-millennium-wprowad
    zil-nowa-metode-platnosci-dziala-w-aplikacji,7025297

    Ty to jednak masochista jesteś.
    A może jednak zmienisz bank?
    Mógłbym cię polecić, dostanie za ciebie wisienek to mógłby być większy
    sukces niż wydębienie ich od żubra.
    A tam sukcesy miałem - brałem udział w ich pierwszej akcji wisienkowej i
    nawet się udało, choć wymagało to wizyty w dwóch oddziałach - w pierwszym,
    takim marmurze że hej (gdzie kilka lat później był napad ze strzelaniną,
    ale teraz właśnie zaczęli burzyć ten budynek), nie udało się, pani, z
    którą byłem umówiony, siedziała w kasie - a że lud roboczy walił pięściami
    w drzwi już o 9:01 z okrzykami "otwierać", to bałem się ją z tej kasy
    wyciągać, a druga nie potrafiła mi tej promocji zrobić - i to udało się
    podwójnie, bo dali stówkę dwa razy, a po zwróceniu uwagi napisali, że tak
    ma być.
    Teraz czekam na wypłatę nagrody, która miała być w marcu, zapomniało im
    się, i pewnie gdybym nie przypomniał, to by nie dali.
    Może w końcu napiszę do Rzecznika Finansowego - chyba że znów dadzą 2 razy
    ;>