  • 81. Data: 2024-05-30 21:11:50
    Temat: Re: Millenium czyli DEBILE bankowości
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 29.05.2024 o 20:19, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:
    > to możesz też mieć kartę dla siebie.

    Nigdy nie twierdziłem że nie mogę. JA NIE CHCĘ.

    Przypomnę że mówimy o źle napisanej aplikacji która może mnie ODSTRASZYĆ
    od płatności elektronicznych ;-)

    PS. Poprawili. Kod Blik jest czarny i wielkości jak inne czarne teksty i
    powiększa się razem z nimi.

    Tylko że to dalej nie jest to co było. Komu to przeszkadzało? Chcą mnie
    zmusić do przejścia na kartę. POWODZENIA

    Natomiast STAN konta na stronie startowej jest WIEKSZY czyli DAŁO SIĘ

    ŁAJZA BYŁA ŁAJZĄ, JEST ŁAJZĄ i ŁAJZĄ ZOSTANIE ;-)

  • 82. Data: 2024-05-30 21:13:13
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 29.05.2024 o 20:21, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:
    > Albo zastosować: "Daj rybę, nakarmisz na jeden dzień.

    O totototttttoooooo Idelanie pasuje do wisienkobiorców ;-)

  • 83. Data: 2024-05-30 21:16:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 29.05.2024 o 20:23, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:
    > Wolę być od ryzyka płacenia o dwa kroki, a nie jeden.

    To również płatność bezgotówkowa blikiem jest ryzykowna bo powoduje koszty?
    Uświadom mnie. Gdzie mi zabierają kasę jak płacę blikiem?

    W kwestii karty jestem BEZPIECZNY. Gdzie jest niebezpieczeństwo ukrytych
    kosztów w bliku w mille?

  • 84. Data: 2024-05-31 18:32:18
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    On Thu, 30 May 2024, _Master_ wrote:

> [...]
    > Uświadom mnie. Gdzie mi zabierają kasę jak płacę blikiem?
    >
    > W kwestii karty jestem BEZPIECZNY. Gdzie jest niebezpieczeństwo ukrytych

    W TOiP.
    Jeśli masz "aktywowanego" blika w milku i nie zrobisz 5 transakcji
    w miesiącu to jest opłata.
    Tylko milek tak ma.

  • 85. Data: 2024-05-31 22:05:52
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 18:32, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:
    > W TOiP.
    > Jeśli masz "aktywowanego" blika w milku i nie zrobisz 5 transakcji
    > w miesiącu to jest opłata.
    > Tylko milek tak ma.

    O KKKKOOOOOORRRRWWWWWAAAAA

    To tak MOŻŻŻŻŻNAAAA?

    Dobrze że mam tylko tego blika bo bym zabulił SKOOORWYNSYNOM ;-)

  • 86. Data: 2024-06-01 20:26:32
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2024-05-31 o 18:32, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:

    > W TOiP.
    > Jeśli masz "aktywowanego" blika w milku i nie zrobisz 5 transakcji
    > w miesiącu to jest opłata.
    > Tylko milek tak ma.

    A jesteś pewien ze operacje debetówką się nie liczą
    i MUSI być "czyste" 5x blik ?

    Pozdro

  • 87. Data: 2024-06-02 22:40:18
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    On Sat, 1 Jun 2024, Waldek wrote:

    > A jesteś pewien ze operacje debetówką się nie liczą
    > i MUSI być "czyste" 5x blik ?

    Najprawdopodobniej nie musi być sam blik, może nie sprecyzowałem,
    że analizuję z punktu widzenia braku debetówki, jako że w milku ona też
    nie jest bezwarunkowo bezpłatna.
    No i przede wszystkim chodzi o to, że blik w ogóle nie jest w milu
    bezwarunkowo bezpłatny, co jest ewenementem i odstrasza od ich apki,
    mimo że debetówkę mam i skądinąd 5 transakcji miesięcznie robię,
    choć jest to z lekka irytujące, że trzeba o tym pamiętać
    (albo pamiętać, by przypomnieć małżonce - ale tutaj też nie można
    przesadzać, trzeba umiejętnie wybierać karty, przy których pomaga wyrobić
    warunki, bo cierpliwość do tego ma ograniczoną ;).

  • 88. Data: 2024-06-02 22:42:42
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    On Fri, 31 May 2024, _Master_ wrote:

    > O KKKKOOOOOORRRRWWWWWAAAAA
    >
    > To tak MOŻŻŻŻŻNAAAA?
    >
    > Dobrze że mam tylko tego blika bo bym zabulił SKOOORWYNSYNOM ;-)

    Wannabeś troll, ale wciąż podkreślasz tylko swój debilizm.
    Gdybyś się jeszcze trzymał twardo gotówki, to jeszcze można by to uważać
    za trolling, ale jakoś szanować.
    Teraz pokazujesz, że wybierasz najgorsze możliwe rozwiązanie,
    mające wszystkie wady płatności bezgotówkowych - ale ŻADNEJ z zalet,
    i usilnie to racjonalizujesz.
    Lepiej było jak siedziałeś cicho - szkoda, że wtedy nie miałem czasu na
    newsy...

  • 89. Data: 2024-06-02 23:34:57
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2024-06-02 o 22:40, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:

> [...]
    > mimo że debetówkę mam i skądinąd 5 transakcji miesięcznie robię,
    > choć jest to z lekka irytujące, że trzeba o tym pamiętać
    Ano trzeba - zwłaszcza jak się chce mieć wyższy % na KO
    - ja jeszcze muszę 5x machnąć platyną żeby haraczu nie zapłacić ;)

    Pozdro

  • 90. Data: 2024-06-03 11:05:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 22:42, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:
    > Gdybyś się jeszcze trzymał twardo gotówki,

    Nie matacz. Jestem za wolnością wyboru.

    A w XXI wieku coś takiego jak "karta" która jest pośrednikiem między
    dwoma kontami bankowymi jest w sposób OCZYWISTY ZBĘDNA.

    Chętnie płaciłbym przelewem gdyby komputery nie odpoczywały i nie
    kasowali by 5 zł od Takiej usługi

    To pokazuje jak to środowisko jest SKOSTNIAŁE i ZDEGENEROWANE.

    posiadanie karty to takie paciorki dla dzikusa.