-
11. Data: 2020-12-16 17:44:42
Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
Od: Imka <s...@g...pl>
Dnia Wed, 16 Dec 2020 05:04:42 -0800 (PST), jakson napisał(a):
>> Przetrzymam tę kartę bez używania i bez aneksu kilka miesięcy, częściowo
>
> Albo podpisz aneks (i wypowiedz kartę, co by 10% dostać), albo pozbądź się karty -
inne wyjścia nie mają sensu.
> ...chyba, że karta będzie leżeć nieużywana w ramach eksperymentu :)
Miesiąc temu w ramach pierwszego podejścia do wypowiedzenia zwolnili
mnie z obowiązku pięciu operacji miesięcznie do maja '21, zatem będzie
leżeć w ramach eksperymentu. Naprawdę jestem ciekawa co (i czy w ogóle
coś) się stanie jak nie zareaguję na ten aneks.
--
Imka
-
12. Data: 2020-12-19 20:28:23
Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
Od: Imka <s...@g...pl>
Dnia Tue, 8 Dec 2020 23:42:32 +0100, Imka napisał(a):
> Dnia Tue, 8 Dec 2020 14:10:56 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):
>
>>> Nadzieja tylko w promocjach. Jak ileś lat temu poszukiwałam MC, to Dawid
>>> na grupie polecił mi (dziękuję!!) ówczesną promocję ówczesnego chyba
>>> jeszcze BZWBK - MC World. Odpukać - karta dobrze się miewa do tej pory,
>>> cztery lata minęły, właśnie przysłali odnowioną.
>>
>> ;) serce rośnie.
>> A pobrali 15zł za odnowienie?
>
> Jeszcze nie wiemy, świeżo przyszło, czekamy na wyciąg, stara ważna do
> grudnia.
Właśnie świeżo przyszedł wyciąg, obciążenie 15 zł, zgodnie z
regulaminem, cennikiem, tojpem... jak zwał tak zwał, zaskoczenia nie
było w każdym razie.
--
Imka
-
13. Data: 2020-12-19 20:31:57
Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
Od: Imka <s...@g...pl>
Dnia Wed, 16 Dec 2020 15:35:56 +0100, cef napisał(a):
> W dniu 2020-12-15 o 18:05, Imka pisze:
>> Nie ma to jak popytać mądrych ludzi - dziękuję :)
>> Przetrzymam tę kartę bez używania i bez aneksu kilka miesięcy, częściowo
>> z lenistwa (nie chce mi się do nich znowu dzwonić), częściowo z
>> ciekawości (zobaczę co wymyślą w sytuacji braku akceptacji aneksu).
>> Może sami wypowiedzą...? ;)
>
> A ja nie miałem żadnych wiadomości od banku w tej sprawie.
> Jakieś tam moneybacki bywały na wyciągu,
> ale nie zwracam na to szczególnej uwagi.
> Czy to jakieś karty ze specjalną ofertą zwrotów
> i mojej zwykłej impresji to nie dotyczy?
Ja mam najzwyklejszą impresję sprzed sześciu lat, najpierw był SMS
ostrzegawczy, a potem up* okienko w systemie transakcyjnym.
Może nie wysyłają wszystkim naraz, tylko w kolejności zgłoszeń? ;)
--
Imka
-
14. Data: 2020-12-19 22:58:58
Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
Od: cef <c...@i...pl>
W dniu 2020-12-19 o 20:31, Imka pisze:
> Dnia Wed, 16 Dec 2020 15:35:56 +0100, cef napisał(a):
>
>> W dniu 2020-12-15 o 18:05, Imka pisze:
>>> Nie ma to jak popytać mądrych ludzi - dziękuję :)
>>> Przetrzymam tę kartę bez używania i bez aneksu kilka miesięcy, częściowo
>>> z lenistwa (nie chce mi się do nich znowu dzwonić), częściowo z
>>> ciekawości (zobaczę co wymyślą w sytuacji braku akceptacji aneksu).
>>> Może sami wypowiedzą...? ;)
>>
>> A ja nie miałem żadnych wiadomości od banku w tej sprawie.
>> Jakieś tam moneybacki bywały na wyciągu,
>> ale nie zwracam na to szczególnej uwagi.
>> Czy to jakieś karty ze specjalną ofertą zwrotów
>> i mojej zwykłej impresji to nie dotyczy?
>
> Ja mam najzwyklejszą impresję sprzed sześciu lat, najpierw był SMS
> ostrzegawczy, a potem up* okienko w systemie transakcyjnym.
> Może nie wysyłają wszystkim naraz, tylko w kolejności zgłoszeń? ;)
Ja mam też zwykła, sprzed siedmiu lat.
Kilka dni temu dostałem komunikat w aplikacji, więc
może faktycznie mają jakąś kolejność.
W systemie transakcyjnym nic nie było.
Karty używam, nigdy nie korzystałem celowo z żadnego systemu
zwrotów czy promocji (tzn specjalne zakupy, bo zwrot),
więc ogólnie te zasady i ich zmiany niewiele mnie obchodzą.
-
15. Data: 2020-12-25 23:10:32
Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Imka" 1rv6cl3n00se1.1b62zcx735102$....@4...net
> cztery lata minęły, właśnie przysłali odnowioną.
*Ponoć* biorą za odnowienie -- *ponoć* można
zgłosić zagubienie, by dali nową za freeko...
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
-
16. Data: 2020-12-25 23:22:42
Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"cef" 5fde77a0$0$520$6...@n...neostrada.pl
> Karty używam, nigdy nie korzystałem celowo z żadnego systemu
> zwrotów czy promocji (tzn specjalne zakupy, bo zwrot),
> więc ogólnie te zasady i ich zmiany niewiele mnie obchodzą.
W Leroy Merlin można coś kupić i zwrócić...
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
-
17. Data: 2020-12-25 23:47:26
Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Imka" 1w8rh4bdjrvxe$.t3k3kvgfb1ch$....@4...net
> mnie z obowiązku pięciu operacji miesięcznie do maja '21
Słabo -- mnie dawali na rok, aż znudziłem się, więc
zasugerowali, że dadzą mi na rok bez mych usilnych ;)
starań, ale uznałem, że 5 miesięcznie to niezbyt
duże obciążenie (bywa, że mam 5x5) i mam 5 od lat...
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
-
18. Data: 2020-12-28 10:44:50
Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
Od: lolekanabolek <l...@g...com>
W dniu 15.12.2020 o 16:37, jakson pisze:
>
> Dodatkowo po złożeniu rezygnacji z KK proponują 10% zwrotu od każdej transakcji
(max 200zł) w kolejnym okresie rozliczeniowym.
> PS Revolut też powinien zwrócić te 10%, ale 100% pewności nie mam :)
>
mi zaproponowali 3% zwrotu przez 3 miesiące, maksymalnie 760 zł
--
pozdrawiam
Marcin
-
19. Data: 2021-01-06 14:41:24
Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
piątek, 25 grudnia 2020 o 23:48:03 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> > Karty używam, nigdy nie korzystałem celowo z żadnego systemu
> > zwrotów czy promocji (tzn specjalne zakupy, bo zwrot),
> > więc ogólnie te zasady i ich zmiany niewiele mnie obchodzą.
> W Leroy Merlin można coś kupić i zwrócić...
W leroy-merlin to KK alfa milka, a nie impresją.
Ciekawe swoją drogą jak milek liczy zwroty na taką KK z moneybackiem - czy odlicza od
moneybacku zwroty u partnerów?
Ciekawe, co w ogóle bank by zrobil, gdyby moneyback wyszedł ujemny - np. w pandemii
niektóre wysyłkowe sklepy z ubraniami dają 100 dni na zwrot (inna sprawa, czy będą
potrafiły zwrócić na kartę), ale nawet niech zakup będzie 30 grudnia, a zwrot 7
stycznia - a moneyback liczony i wypłacany miesięczne.
Oczywiście brak innych transakcji w tych miesiącach.
Ja mam teraz w santanderze pajacyka ze zwrotem 1% za wszystko - i tu odejmują też za
wszystkie zwroty (tzn. te, których nie udało się zrobić na debetówkę ;) oraz 1-2-3
dająca zwroty za konkretne MCC - ale tu nie było (anty-)okazji sprawdzić, czy
odliczają za zwort u tychże MCC.
-
20. Data: 2021-01-06 14:55:01
Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
piątek, 25 grudnia 2020 o 23:48:02 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> > cztery lata minęły, właśnie przysłali odnowioną.
> *Ponoć* biorą za odnowienie -- *ponoć* można
> zgłosić zagubienie, by dali nową za freeko...
Hmmm, TOiP nie jest tu jasna - nie ma pozycji explicite "wydanie karty w miejsce
zgubionej/skradzionej" - ale nie ma też pozycji "wydanie karty", jest tylko
"wznowienie".
Wiec taki numer może zadziałać, oczywiście kosztem utraty numeru karty.
Byle tylko dali z nową datą ważności - bo np. taki citek, jak zmienia typ karty, to
datę ważności zostawia starą.
Hmm, jak się żonie kiedyś zepsuł po miesiącu pikacz w KK 1-2-3, to - ponieważ dla
santandera instytucja duplikatu karty była zbyt trudna i wycofali taką możliwość -
zastrzegli jej tą kartę i dali z nowym numerem (co "przy okazji" uniemożliwia
użytkowanie przez tydzień sprawnej - bo chip działał, no i IO też by działały -
karty) - i chyba z nową datą ważności, choć tu nie jestem pewien, bo różnica ew. i
tak tylko o miesiąc.
Ma ktoś konto/KK w santander i może zapytać w poczcie wewnętrznej, czy wydanie nowej
KK po zgubieniu jest darmowe i czy ma nową datę ważności?
Bo jakbym ja zapytał, a potem tą KK "zgubił" na kilka miesięcy przed płatnym
odnowieniem, to byłoby to podejrzane ;>
Tak jak kiedyś w śp. db - tam była wręcz opłata za samo ZASTRZEŻENIE karty z powodu
innego niż kradzież i zgubienie - więc jak wprowadzili opłaty to trzeba było karty
"zgubić" ;>