eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium - koniec zwrotów z Impresji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 34

  • 31. Data: 2021-01-17 09:55:29
    Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:rtv98b$1e1v$...@g...aioe.org...
    "J.F." 6002f228$0$509$6...@n...neostrada.pl
    >> Przeswietlic?
    >Czym? Już raczej wymacać.

    Latarka/zarowka.

    Wymacac ... pamietasz metode rysowania odbicia monet za pomoca tylu
    ołówka ?
    Moze zadziala ...

    >> A numery tych nowych kart byly inne ?
    >> To pewnie i data waznosci byla zmieniana.

    >> Nie obciazali Cie za te karty ?

    >Oczywiście! -- pisałem o tym...
    >Później zwrócili wszystkie te opłaty...
    >[to się zowie -- w zębach przynieśli...]
    >100 powodów, dla których nie kocham Santandera czy BZWBK...

    Hm, zamowiles karte, potem nie odmowiles ... to nie wiem o co
    pretensje.

    Ja pisalem o innej przygodzie - kolejna karta nie dotarla, wiec
    wyslali nowa, z nowym numerem.

    Ale nowa karta, to nowe ustawienia oplat, w tym zwolnienia.
    A stara limitu nie wyrobilem.
    Reklamacje uznali.

    Ale nowy inny numer akurat wydaje sie rozsadny.


    J.


  • 32. Data: 2021-01-18 03:17:20
    Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "J.F." 6003fb81$0$556$6...@n...neostrada.pl

    >>Oczywiście! -- pisałem o tym...
    >>Później zwrócili wszystkie te opłaty...
    >>[to się zowie -- w zębach przynieśli...]
    >>100 powodów, dla których nie kocham Santandera czy BZWBK...

    > Hm, zamowiles karte,

    Kiedy zamówiłem?

    > potem nie odmowiles

    Różnymi kanałami ,,odmawiałem'' kilkanaście razy, może
    kilkadziesiąt... (zależy jak policzyć...)

    > ... to nie wiem o co pretensje.

    Takim jak Ty trzeba zabrać (jak LCzarneckiemu) to i owo,
    by zrozumieli, ,,o co ludzie mają'' pretensje, tracąc
    kontrolę nad swym dobytkiem...

    > Ja pisalem o innej przygodzie - kolejna karta
    > nie dotarla, wiec wyslali nowa, z nowym numerem.

    > Ale nowa karta, to nowe ustawienia oplat, w tym zwolnienia.
    > A stara limitu nie wyrobilem. Reklamacje uznali.

    > Ale nowy inny numer akurat wydaje sie rozsadny.

    Wisienki z BZWBK zadziałały na takich jak Ty i Liwiusz -- jak narkotyk...
    Niby kilka stów (niektórzy nawet kilka tałzenów załapali) piechotą nie
    chadza, ale czapkowanie złodziejom osłabia ludzi tak mocno, że tracą
    w konsekwencji tegoż czapkowania znacznie więcej...

    Z BZWBK miałem dużo problemów -- począwszy od poboru za kredytówkę
    matki. Opłatę zwrócili, rację przyznali w 100%, ale czas straciłem...

    Z Millennium i z Citi było odwrotnie -- sami dzwonili z przypomnieniem
    lub z potajemnym ;) rozwiązaniem zawiłych ;) problemów bezpłatności...
    W razie potrzeby tak liczyli okres wypowiedzenia, żebym zmieścił się
    w bezpłatności... Gdy dawali warunki bezpłatności -- dbali o to, by
    spełnienie było praktycznie jedynie aktem mej woli...

    Z Citi miałem tylko raz karciany problem -- z martwą debetówką. Citi
    pisemnie obiecywał bezpłatną wymianę -- nawet nie trzeba było płacić
    podawaniem powodu chęci wymiany... Ale gdy RAZ zgłosiłem chęć wymiany
    martwej debetówki (w kilku sklepach i bankomacie nie przeszła) przez
    kilka minut (może przez jedną, może trochę dłużej) deliberowali, czym
    mnie tak mocno zniechęcili do siebie, że wkrótce zrezygnowałem z ich
    usług... Wówczas prowadzenie konta kosztowało u nich 10 pln miesięcznie,
    więc nieźle wyszedłem na tej rezygnacji... Postanowiłem wówczas, że
    mogę być ich klientem ponownie, gdy będą mi prowadzili konto za free...
    I dotrzymałem słowa -- gdy zaproponowali mi kredytówkę, którą mogłem
    bezpłatnie opłacać rachunki... Uruchomienie tej kredytówki też było
    pracochłonne ;) i długotrwałe a stosunki z Citim tak napięte, że
    byle drgnięcie mogło zerwać ,,nic porozumienia''... ;)

    Ogólnie z: mBankiem, Citi i Millennium nie mam problemów.
    Takoż z Orange i Play.

    Z BZWBK/Santanderem rozstałem się na czas nieokreślony i raczej nie
    zatęsknię tam zbyt szybko... Podobnie z Getin i Nest. Jeśli wrócę do
    CA -- to tylko po to, by najeść się błyskawicznie (za przeniesienie)
    i odejść... [na odchodne beknąć lub pierdnąć? -- czyli zagadać do
    nich ich językiem?...]

    Za sprawą Citi pogodziłem się także z Biedronką.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...


  • 33. Data: 2021-01-18 14:48:04
    Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ru31ia$1vhk$...@g...aioe.org...
    "J.F." 6003fb81$0$556$6...@n...neostrada.pl
    >>>Oczywiście! -- pisałem o tym...
    >>>Później zwrócili wszystkie te opłaty...
    >>>[to się zowie -- w zębach przynieśli...]
    >>100 powodów, dla których nie kocham Santandera czy BZWBK...

    >> Hm, zamowiles karte,

    >Kiedy zamówiłem?

    Jesli nie zamowiles ... to moze i dobrze robiles :)

    >> potem nie odmowiles
    >Różnymi kanałami ,,odmawiałem'' kilkanaście razy, może
    >kilkadziesiąt... (zależy jak policzyć...)

    >> ... to nie wiem o co pretensje.

    >Takim jak Ty trzeba zabrać (jak LCzarneckiemu) to i owo,
    >by zrozumieli, ,,o co ludzie mają'' pretensje, tracąc
    >kontrolę nad swym dobytkiem...

    Ja mam pretensje o Polecenie zaplaty.
    Wychodzi na to, ze jeden mbank zrobil to dobrze, a przynajmniej
    chcial - bo nie testowalem w prakryce.

    >> Ja pisalem o innej przygodzie - kolejna karta
    >> nie dotarla, wiec wyslali nowa, z nowym numerem.
    >> Ale nowa karta, to nowe ustawienia oplat, w tym zwolnienia.
    >> A stara limitu nie wyrobilem. Reklamacje uznali.
    >> Ale nowy inny numer akurat wydaje sie rozsadny.

    >Wisienki z BZWBK zadziałały na takich jak Ty i Liwiusz -- jak
    >narkotyk...

    Nie, to nie wisienki.

    >Niby kilka stów (niektórzy nawet kilka tałzenów załapali) piechotą
    >nie
    >chadza, ale czapkowanie złodziejom osłabia ludzi tak mocno, że tracą
    >w konsekwencji tegoż czapkowania znacznie więcej...
    >Z BZWBK miałem dużo problemów -- począwszy od poboru za kredytówkę
    >matki. Opłatę zwrócili, rację przyznali w 100%, ale czas straciłem...

    A ja w miare malo ... wiec chwale.
    Do pelni szczescia, to do oddzialu mam 100m, wiec jak nie da sie
    czegos zalatwic zdalnie, to tez nie narzekam :-)

    >Z Millennium i z Citi było odwrotnie -- sami dzwonili z
    >przypomnieniem
    >lub z potajemnym ;) rozwiązaniem zawiłych ;) problemów
    >bezpłatności...

    Musialbym sprawdzic, ale Santanderowi tez sie chyba zdarzalo.

    Ot paranoja - robic cennik i przypominac jak go ominac :-)

    >Ogólnie z: mBankiem, Citi i Millennium nie mam problemów.

    mBankowi trzeba przyznac jedno - jak sie od poczatku nastawili na
    "obsluga klientow tylko zdalna", tak ciagle nie trzeba odwiedzac
    oddzialu.

    J.


  • 34. Data: 2021-01-26 01:47:48
    Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "J.F." 60059194$0$522$6...@n...neostrada.pl

    >>> Hm, zamowiles karte,

    >> Wisienki z BZWBK zadziałały na takich jak Ty i Liwiusz -- jak narkotyk...

    > Nie, to nie wisienki.

    Więc co? -- orzeszki?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1