-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!aioe.org!TCdTvW
FJz0/0uE3S3te53w.user.gioia.aioe.org.POSTED!not-for-mail
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
Date: Mon, 18 Jan 2021 03:17:20 +0100
Organization: Aleuania-Pueruania
Lines: 76
Message-ID: <ru31ia$1vhk$2@gioia.aioe.org>
References: <z9sjlvnl2u2j$.cvoacspzkphb.dlg@40tude.net>
<5fcfb3b0$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
<1rv6cl3n00se1.1b62zcx735102$.dlg@40tude.net>
<rs5q6u$13p4$1@gioia.aioe.org>
<b...@g...com>
<8...@g...com>
<7...@g...com>
<rttfo3$19uq$1@gioia.aioe.org>
<6002f228$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
<rtv98b$1e1v$2@gioia.aioe.org>
<6003fb81$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
NNTP-Posting-Host: TCdTvWFJz0/0uE3S3te53w.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Priority: 3
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:655245
[ ukryj nagłówki ]
"J.F." 6003fb81$0$556$6...@n...neostrada.pl
>>Oczywiście! -- pisałem o tym...
>>Później zwrócili wszystkie te opłaty...
>>[to się zowie -- w zębach przynieśli...]
>>100 powodów, dla których nie kocham Santandera czy BZWBK...
> Hm, zamowiles karte,
Kiedy zamówiłem?
> potem nie odmowiles
Różnymi kanałami ,,odmawiałem'' kilkanaście razy, może
kilkadziesiąt... (zależy jak policzyć...)
> ... to nie wiem o co pretensje.
Takim jak Ty trzeba zabrać (jak LCzarneckiemu) to i owo,
by zrozumieli, ,,o co ludzie mają'' pretensje, tracąc
kontrolę nad swym dobytkiem...
> Ja pisalem o innej przygodzie - kolejna karta
> nie dotarla, wiec wyslali nowa, z nowym numerem.
> Ale nowa karta, to nowe ustawienia oplat, w tym zwolnienia.
> A stara limitu nie wyrobilem. Reklamacje uznali.
> Ale nowy inny numer akurat wydaje sie rozsadny.
Wisienki z BZWBK zadziałały na takich jak Ty i Liwiusz -- jak narkotyk...
Niby kilka stów (niektórzy nawet kilka tałzenów załapali) piechotą nie
chadza, ale czapkowanie złodziejom osłabia ludzi tak mocno, że tracą
w konsekwencji tegoż czapkowania znacznie więcej...
Z BZWBK miałem dużo problemów -- począwszy od poboru za kredytówkę
matki. Opłatę zwrócili, rację przyznali w 100%, ale czas straciłem...
Z Millennium i z Citi było odwrotnie -- sami dzwonili z przypomnieniem
lub z potajemnym ;) rozwiązaniem zawiłych ;) problemów bezpłatności...
W razie potrzeby tak liczyli okres wypowiedzenia, żebym zmieścił się
w bezpłatności... Gdy dawali warunki bezpłatności -- dbali o to, by
spełnienie było praktycznie jedynie aktem mej woli...
Z Citi miałem tylko raz karciany problem -- z martwą debetówką. Citi
pisemnie obiecywał bezpłatną wymianę -- nawet nie trzeba było płacić
podawaniem powodu chęci wymiany... Ale gdy RAZ zgłosiłem chęć wymiany
martwej debetówki (w kilku sklepach i bankomacie nie przeszła) przez
kilka minut (może przez jedną, może trochę dłużej) deliberowali, czym
mnie tak mocno zniechęcili do siebie, że wkrótce zrezygnowałem z ich
usług... Wówczas prowadzenie konta kosztowało u nich 10 pln miesięcznie,
więc nieźle wyszedłem na tej rezygnacji... Postanowiłem wówczas, że
mogę być ich klientem ponownie, gdy będą mi prowadzili konto za free...
I dotrzymałem słowa -- gdy zaproponowali mi kredytówkę, którą mogłem
bezpłatnie opłacać rachunki... Uruchomienie tej kredytówki też było
pracochłonne ;) i długotrwałe a stosunki z Citim tak napięte, że
byle drgnięcie mogło zerwać ,,nic porozumienia''... ;)
Ogólnie z: mBankiem, Citi i Millennium nie mam problemów.
Takoż z Orange i Play.
Z BZWBK/Santanderem rozstałem się na czas nieokreślony i raczej nie
zatęsknię tam zbyt szybko... Podobnie z Getin i Nest. Jeśli wrócę do
CA -- to tylko po to, by najeść się błyskawicznie (za przeniesienie)
i odejść... [na odchodne beknąć lub pierdnąć? -- czyli zagadać do
nich ich językiem?...]
Za sprawą Citi pogodziłem się także z Biedronką.
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.21 14:48 J.F.
- 26.01.21 01:47 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego