eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium - koniec zwrotów z Impresji › Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!aioe.org!TCdTvW
    FJz0/0uE3S3te53w.user.gioia.aioe.org.POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
    Date: Mon, 18 Jan 2021 03:17:20 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 76
    Message-ID: <ru31ia$1vhk$2@gioia.aioe.org>
    References: <z9sjlvnl2u2j$.cvoacspzkphb.dlg@40tude.net>
    <5fcfb3b0$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <1rv6cl3n00se1.1b62zcx735102$.dlg@40tude.net>
    <rs5q6u$13p4$1@gioia.aioe.org>
    <b...@g...com>
    <8...@g...com>
    <7...@g...com>
    <rttfo3$19uq$1@gioia.aioe.org>
    <6002f228$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtv98b$1e1v$2@gioia.aioe.org>
    <6003fb81$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: TCdTvWFJz0/0uE3S3te53w.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:655245
    [ ukryj nagłówki ]


    "J.F." 6003fb81$0$556$6...@n...neostrada.pl

    >>Oczywiście! -- pisałem o tym...
    >>Później zwrócili wszystkie te opłaty...
    >>[to się zowie -- w zębach przynieśli...]
    >>100 powodów, dla których nie kocham Santandera czy BZWBK...

    > Hm, zamowiles karte,

    Kiedy zamówiłem?

    > potem nie odmowiles

    Różnymi kanałami ,,odmawiałem'' kilkanaście razy, może
    kilkadziesiąt... (zależy jak policzyć...)

    > ... to nie wiem o co pretensje.

    Takim jak Ty trzeba zabrać (jak LCzarneckiemu) to i owo,
    by zrozumieli, ,,o co ludzie mają'' pretensje, tracąc
    kontrolę nad swym dobytkiem...

    > Ja pisalem o innej przygodzie - kolejna karta
    > nie dotarla, wiec wyslali nowa, z nowym numerem.

    > Ale nowa karta, to nowe ustawienia oplat, w tym zwolnienia.
    > A stara limitu nie wyrobilem. Reklamacje uznali.

    > Ale nowy inny numer akurat wydaje sie rozsadny.

    Wisienki z BZWBK zadziałały na takich jak Ty i Liwiusz -- jak narkotyk...
    Niby kilka stów (niektórzy nawet kilka tałzenów załapali) piechotą nie
    chadza, ale czapkowanie złodziejom osłabia ludzi tak mocno, że tracą
    w konsekwencji tegoż czapkowania znacznie więcej...

    Z BZWBK miałem dużo problemów -- począwszy od poboru za kredytówkę
    matki. Opłatę zwrócili, rację przyznali w 100%, ale czas straciłem...

    Z Millennium i z Citi było odwrotnie -- sami dzwonili z przypomnieniem
    lub z potajemnym ;) rozwiązaniem zawiłych ;) problemów bezpłatności...
    W razie potrzeby tak liczyli okres wypowiedzenia, żebym zmieścił się
    w bezpłatności... Gdy dawali warunki bezpłatności -- dbali o to, by
    spełnienie było praktycznie jedynie aktem mej woli...

    Z Citi miałem tylko raz karciany problem -- z martwą debetówką. Citi
    pisemnie obiecywał bezpłatną wymianę -- nawet nie trzeba było płacić
    podawaniem powodu chęci wymiany... Ale gdy RAZ zgłosiłem chęć wymiany
    martwej debetówki (w kilku sklepach i bankomacie nie przeszła) przez
    kilka minut (może przez jedną, może trochę dłużej) deliberowali, czym
    mnie tak mocno zniechęcili do siebie, że wkrótce zrezygnowałem z ich
    usług... Wówczas prowadzenie konta kosztowało u nich 10 pln miesięcznie,
    więc nieźle wyszedłem na tej rezygnacji... Postanowiłem wówczas, że
    mogę być ich klientem ponownie, gdy będą mi prowadzili konto za free...
    I dotrzymałem słowa -- gdy zaproponowali mi kredytówkę, którą mogłem
    bezpłatnie opłacać rachunki... Uruchomienie tej kredytówki też było
    pracochłonne ;) i długotrwałe a stosunki z Citim tak napięte, że
    byle drgnięcie mogło zerwać ,,nic porozumienia''... ;)

    Ogólnie z: mBankiem, Citi i Millennium nie mam problemów.
    Takoż z Orange i Play.

    Z BZWBK/Santanderem rozstałem się na czas nieokreślony i raczej nie
    zatęsknię tam zbyt szybko... Podobnie z Getin i Nest. Jeśli wrócę do
    CA -- to tylko po to, by najeść się błyskawicznie (za przeniesienie)
    i odejść... [na odchodne beknąć lub pierdnąć? -- czyli zagadać do
    nich ich językiem?...]

    Za sprawą Citi pogodziłem się także z Biedronką.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1