eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium, KK i callcenter
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 21

  • 11. Data: 2002-09-29 17:50:09
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>


    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:an7dhr$pa4$1@news.onet.pl...

    > Na VC mam numer 22 / 548 9990 pod nim info o 22 / 52 11 222.

    Na AmExie jest 22/5211221 i drugi 0800.. wiec tyko pod call center sie mozna
    dodzwoni, a przy nieaktywnej MilleLini nic nie da sie zalatwic. :(

    > Na karcie "Informatora o sposobach zastrzegania kart VISA Millennium" mam
    22
    > / 52 11 222
    >
    W Informatorze AmExa taz jest taki podany - ale tez powinni go podac na
    karcie :-/

    --
    JaKi



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 12. Data: 2002-09-29 18:26:49
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Na AmExie jest 22/5211221 i drugi 0800.. wiec tyko pod call center sie
    mozna
    > dodzwoni, a przy nieaktywnej MilleLini nic nie da sie zalatwic. :(
    >
    > W Informatorze AmExa taz jest taki podany - ale tez powinni go podac na
    > karcie :-/

    Masz pH Jareczq =)



  • 13. Data: 2002-09-29 18:31:47
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>


    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:an7gmc$2sc$1@news.onet.pl...

    > Masz pH Jareczq =)
    >
    Miniczq bo zabiore grabki i sie skonczy ;P

    --
    JaKi



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 14. Data: 2002-09-29 18:34:13
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Miniczq bo zabiore grabki i sie skonczy ;P

    A wiaderko zostawiasz dla mnie? =)



  • 15. Data: 2002-09-30 07:21:11
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:an7dam$ols$1@news.onet.pl...
    > Teraz kompletnie nie wiem o co ci chodzi.
    > "Zastrzeganie a call center to nie to samo" - absolutnie prawda, w zwiazku
    z
    > tym:
    > zastrzeganie kart - 022...
    > call center/infolinia - 0 801

    W tym, że Wojtek chciał zasięgnąć informacji a nie zastrzec kartę. Po kiego
    grzyba pisać jako zaletę dla Millennium posiadanie numeru i 080x i
    stacjonarnego skoro to dwa inne numery? W większości banków (normalnych)
    dodzwaniasz się w to samo miejsce - i jest to normalne. Upór w bronieniu
    dostępu telefonicznego do Millennium w wykonaniu niektórych osób przeszedł
    tu już dawno zdrowy rozsądek. Nawet w ePKO można pogadać przez telefon z
    operatorem bez żadnych dodatkowych opłat.

    K. Kowalski



  • 16. Data: 2002-09-30 07:38:03
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Upór w bronieniu
    > dostępu telefonicznego do Millennium w wykonaniu niektórych osób przeszedł
    > tu już dawno zdrowy rozsądek.

    Nie moga przeciez bronic dostepu przez inet :-)))

    > Nawet w ePKO można pogadać przez telefon z
    > operatorem bez żadnych dodatkowych opłat.
    >
    > K. Kowalski

    Taaa, tyle ze ePKO oprocz telefonu ma tez inet :DDD

    Witek


  • 17. Data: 2002-09-30 10:10:59
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > W tym, że Wojtek chciał zasięgnąć informacji a nie zastrzec kartę. Po
    kiego
    > grzyba pisać jako zaletę dla Millennium posiadanie numeru i 080x i
    > stacjonarnego skoro to dwa inne numery? W większości banków (normalnych)
    > dodzwaniasz się w to samo miejsce - i jest to normalne. Upór w bronieniu
    > dostępu telefonicznego do Millennium w wykonaniu niektórych osób przeszedł
    > tu już dawno zdrowy rozsądek. Nawet w ePKO można pogadać przez telefon z
    > operatorem bez żadnych dodatkowych opłat.

    Infolinia: 0 801 12 1000 + stacjonarny *21
    0800 zastrzeganie + info dla aktywnej bankolinii
    *22 - zastrzeganie kart

    Szukacie dziru w calym.



  • 18. Data: 2002-09-30 12:18:09
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:an980r$f0q$1@news.onet.pl...
    > Infolinia: 0 801 12 1000 + stacjonarny *21
    > 0800 zastrzeganie + info dla aktywnej bankolinii
    > *22 - zastrzeganie kart
    >
    > Szukacie dziru w calym.

    plonk warning

    K. Kowalski



  • 19. Data: 2002-09-30 15:46:49
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "minik" <m...@m...net>


    > plonk warning
    >
    > K. Kowalski

    Podobno ludzie inteligentni nie obrazaja sie o prawde =)))



  • 20. Data: 2002-10-01 07:48:20
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:an9rml$9hq$1@news.onet.pl...
    > Podobno ludzie inteligentni nie obrazaja sie o prawde =)))

    Nie obrażam się miniku - mam nadzieję, że jednak rozumiesz ideę plonka. Po
    prostu nużą mnie powoli Twoje listy, które w 50% przypadków niczego
    istotnego dla pbb nie wnoszą. Gdzie analizy, przemyślenia, uwagi,
    spostrzeżenia itd? Malutko tego :-)))
    Ja Ci piszę, że nie pogadasz z operatorem w Millennium o swoim koncie bez
    haraczu, a Ty mi z uporem maniaka podajesz numery, które doskonale znam -
    nie chce się czytać na co się odpisuje? :-) Walka o pierwsze miejsce w
    ilości wysłanych postów? ;-)

    O, tak sobie przeglądm Twoje listy - przedstawie kilka (subiektywnie
    wybranych :-) w CAŁOŚCI!
    "Masz pH Jareczq =)"
    "Potwierdzam."
    "Myslal indyk o niedzieli..."
    ...

    K. Kowalski


strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1