eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium, KK i callcenterRe: Millennium, KK i callcenter
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!fargo.cgs.poznan.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!new
    s.onet.pl!news.pik-net.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium, KK i callcenter
    Date: Mon, 30 Sep 2002 09:21:11 +0200
    Organization: PIK-Net Sieci Rozlegle - http://www.pik-net.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <an8u18$slc$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    References: <t...@4...com>
    <an6vav$f4i$1@news.gazeta.pl> <an701d$rsg$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    <an7dam$ols$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dsl.dronet.gliwice.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: shilo.silesia.pik-net.pl 1033370472 29356 213.216.88.26 (30 Sep 2002
    07:21:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@s...silesia.pik-net.pl
    NNTP-Posting-Date: 30 Sep 2002 07:21:12 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:204981
    [ ukryj nagłówki ]

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:an7dam$ols$1@news.onet.pl...
    > Teraz kompletnie nie wiem o co ci chodzi.
    > "Zastrzeganie a call center to nie to samo" - absolutnie prawda, w zwiazku
    z
    > tym:
    > zastrzeganie kart - 022...
    > call center/infolinia - 0 801

    W tym, że Wojtek chciał zasięgnąć informacji a nie zastrzec kartę. Po kiego
    grzyba pisać jako zaletę dla Millennium posiadanie numeru i 080x i
    stacjonarnego skoro to dwa inne numery? W większości banków (normalnych)
    dodzwaniasz się w to samo miejsce - i jest to normalne. Upór w bronieniu
    dostępu telefonicznego do Millennium w wykonaniu niektórych osób przeszedł
    tu już dawno zdrowy rozsądek. Nawet w ePKO można pogadać przez telefon z
    operatorem bez żadnych dodatkowych opłat.

    K. Kowalski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1