  • 1. Data: 2012-07-03 14:10:03
    Temat: [Millennium] Koniec premii 3% za CashBack?
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    Czy zauważono już, że od 12 czerwca opłata w "dobrym koncie" za wypłatę
    gotówki w sklepie (tzw. cashback) wynosi 6 zł? Bo właśnie to zobaczyłem
    w TOiP...

    http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/Oplat
    y-Prowizje-12.06.2012_759778.pdf

  • 2. Data: 2012-07-03 14:21:02
    Temat: Re: [Millennium] Koniec premii 3% za CashBack?
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-03 14:10, TrzyLinie pisze:
    > Czy zauważono już, że od 12 czerwca opłata w "dobrym koncie" za wypłatę
    > gotówki w sklepie (tzw. cashback) wynosi 6 zł? Bo właśnie to zobaczyłem
> [...]
    ... nnno nie wiem, bo mi jak na razie za CB z 22 czerwca tej prowizji
    nie pobrali.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 3. Data: 2012-07-03 14:48:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    SQLwiel <_...@g...com> writes:

    y-Prowizje-12.06.2012_759778.pdf

    > ... nnno nie wiem, bo mi jak na razie za CB z 22 czerwca tej prowizji
    > nie pobrali.

    Hm, zgodnie z
    http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/cenni
    k_kart_debetowych_20120301_pl_759831.pdf
    objaśnienie

    8) Opłata za usługę Cash Back nie jest pobierana do31
    grudnia 2012 r.

    Poza tym, mam wrażenie, że w przytoczonym, przez OP dokumencie
    stwierdzenie "W punktach akceptujących kartę w Polsce (POS)" odnosi się
    do posów np. na poczcie czy agencjach bankowych.

    (Czy chodzi o coś innego?)
    Ale ciśnienie mi się podniosło ;)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    It's hard to think of you as the end result of millions of years of evolution.

  • 4. Data: 2012-07-03 14:58:33
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

> [...]
    > Czy zauważono już, że od 12 czerwca opłata w "dobrym koncie" za wypłatę
    > gotówki w sklepie (tzw. cashback) wynosi 6 zł? Bo właśnie to zobaczyłem

    gdzie to widzisz?? bo ja widzę, że
    Wypłata gotówki: w ramach usługi CashBack 0/0,5 zł przy czym opłata za
    usługę Cash Back nie jest pobierana do 31 grudnia 2012 r.

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2012-07-03 15:21:23
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/Oplat
    y-Prowizje-2.06.2012_759778.pdf

    > gdzie to widzisz?? bo ja widzę, że
    > Wypłata gotówki: w ramach usługi CashBack 0/0,5 zł przy czym opłata za
    > usługę Cash Back nie jest pobierana do 31 grudnia 2012 r.

    Faktycznie... Są dwie rzeczy. W TOiP do konta jest wypłata gotówkowa "W
    punktach akceptujących kartę w Polsce (POS)" i to jest płatne 6 zł.
    I w TOiP do kart jest osobno cashback - bezpłatny do końca roku.

    Chyba faktycznie to płatne to wypłata w POSie na poczcie.

    EOT, pls