  • 1. Data: 2012-07-03 12:39:36
    Temat: przelewy z karty Citi Wizz
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Jeszce jedno pytanie na dziś, błagam o wyrozumiałość nie chce mi się
    dzwonić ;)

    Do czego się zaliczają? W sensie czy nabijają punkty? Czy wchodzą w
    wyciąg jako normalne transakcje z GP?

    I jeszcze jedno, przekroczyłem na chwilę dopuszczalny limit o 8 zł (nie
    przewidziałem opłaty :). Czepią się?

    --
    radar

  • 2. Data: 2012-07-03 12:45:02
    Temat: Re: przelewy z karty Citi Wizz
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Jul 2012 12:39:36 +0200, radar napisał(a):

> [...]
    > wyciąg jako normalne transakcje z GP?
    >
    > I jeszcze jedno, przekroczyłem na chwilę dopuszczalny limit o 8 zł (nie

    Przelewy za różnego rodzaju opłaty (rachunki za prąd, gaz itd itp) są
    wliczane do GP jak transakcje bezgotówkowe ale żadnych innych pkt nie
    naliczają.
    Za przekroczony limit mogą chyba coś chcieć, sprawdź w TOiP i lepiej dla
    pewności przelej już na rachunek karty te 10 zł przed wygenerowaniem
    wyciągu.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-07-03 13:02:01
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-07-03 12:45, xbartx pisze:
    > Przelewy za różnego rodzaju opłaty (rachunki za prąd, gaz itd itp) są
    > wliczane do GP jak transakcje bezgotówkowe ale żadnych innych pkt nie
    > naliczają.

    No szkoda z tymi punktami, w takim razie nie mam motywacji do ustawienia
    przelewów. Aż takich wielkich rachunków nie mam.

    > Za przekroczony limit mogą chyba coś chcieć, sprawdź w TOiP i lepiej dla
    > pewności przelej już na rachunek karty te 10 zł przed wygenerowaniem
    > wyciągu.

    Niestety wyciąg zdążył się już wygenerować. Ale dzięki za radę, po
    sprawdzeniu w TOiP
    (http://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /karty/tabele_toip.pdf?prID=10003014):

    Opłata za przekroczenie Limitu Kredytu: bez opłat :)

    --
    radar