-
11. Data: 2006-03-27 07:30:08
Temat: Re: Millennium - Nowe logo, nowy image
Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
Slaba znajomosc produktów banku. Niekompetencja. Ogromny wisilek
wkladany w pozbyciu sie klienta zamiast w doszukaniu sie
rozwiazania i problemu. Ze wszystkich banków w jakich bylem, tu
akurat najwiecej spotykam takich pracownic, które naprawde potrafia
robic to co robia przynajmniej 10 razy dziennie, jak sie trafi cos
nietypowego np. prosba o uruchomienie wysylania wyciagów do kart to
juz jest panika. Mimo dobrej oferty produktowej, nie mam zaufania do
banku, wlasnie dlatego, ze obsluga w oddzialach (nie we
wszystkich) jest na poziomie niezadowalajacym.
Jak nie wierzysz, to zapytaj jakie ubezpieczenia masz do karty i
popros o wydrugi. Moge sie zalozyc, ze dostaniesz wydruki
nieaktualnych polis z PZU.
-
12. Data: 2006-03-27 13:40:47
Temat: Re: Millennium - Nowe logo, nowy image
Od: "Paweł Pracki" <p...@g...pl>
zycie_po_zyciu <z...@g...pl> napisał(a):
> > Weź nożyczki. Idź do tego oddziału i poproś kierownika. Jak przyjdzie to
> > zrób
> > to samo z jego krawatem.
>
> A gdy kierownik będzie kobietą? ;)
>
>
To wówczas będziemy mieli przypadek kwalifikujący się do grupy zdażeń
okreslanych jako ryzyko bankowe.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/