  • 11. Data: 2006-03-27 07:30:08
    Temat: Re: Millennium - Nowe logo, nowy image
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Slaba znajomosc produktów banku. Niekompetencja. Ogromny wisilek
    wkladany w pozbyciu sie klienta zamiast w doszukaniu sie
    rozwiazania i problemu. Ze wszystkich banków w jakich bylem, tu
    akurat najwiecej spotykam takich pracownic, które naprawde potrafia
    robic to co robia przynajmniej 10 razy dziennie, jak sie trafi cos
    nietypowego np. prosba o uruchomienie wysylania wyciagów do kart to
    juz jest panika. Mimo dobrej oferty produktowej, nie mam zaufania do
    banku, wlasnie dlatego, ze obsluga w oddzialach (nie we
    wszystkich) jest na poziomie niezadowalajacym.
    Jak nie wierzysz, to zapytaj jakie ubezpieczenia masz do karty i
    popros o wydrugi. Moge sie zalozyc, ze dostaniesz wydruki
    nieaktualnych polis z PZU.

  • 12. Data: 2006-03-27 13:40:47
    Od: "Paweł Pracki" <p...@g...pl>

    zycie_po_zyciu <z...@g...pl> napisał(a):

    > A gdy kierownik będzie kobietą? ;)

    To wówczas będziemy mieli przypadek kwalifikujący się do grupy zdażeń
    okreslanych jako ryzyko bankowe.