  • 1. Data: 2004-11-18 10:55:54
    Temat: [Millennium] Przeszli samych siebie...
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    Zawsze mi sie wydawalo, ze od personelu tego banku to nie mozna nic a nic
    wymagac, bo nie dosc, ze nie wiedza, to jeszcze wprowadza w blad....albo jak
    wykonaja jakas dyspozycje, to trzeba potem przez 3 dni odkrecac...

    A wczoraj mnie zadziwili....szczerze zadziwili....

    Zadzwonili na komoreczke, zeby poinformowac, ze na rachunku biezacym pojawil
    sie niedozwolony debet w wysokosci: 29 PLN
    z groszami !!! Nosz czujni normalnie jak łasica... :)))

    MAd Hat
    ter

    Ps. Ale jakos Pan nie mial pomyslu co z tym zrobic, na moje pytanie: - I co
    z tego ? Odparł: - Niech ma pan to na uwadze :)

  • 2. Data: 2004-11-18 10:59:00
    Temat: Re: [Millennium] Przeszli samych siebie...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote:

    > Ps. Ale jakos Pan nie mial pomyslu co z tym zrobic, na moje pytanie:
    > - I co z tego ? Odparł: - Niech ma pan to na uwadze :)

    No i słusznie, bo jak "nie będziesz miał na uwadze", to oni "będą mieli na
    uwadze". Wpiszą Cię do BIK, BIG i MIG :-) jak nic. Pamiętaj, że przy małych
    kwotach są czasem bardziej zajadli niż przy dużych :-)

  • 3. Data: 2004-11-18 11:07:41
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]
    > małych
    > kwotach są czasem bardziej zajadli niż przy dużych :-)

    Jasne.... po kilku dniach :)
    Dzisiaj sie splaca AmEx, to i debet sie splaci... troszke cierpliwosci musza
    miec, zwlaszcza ze ja mam do nich OCEAN cierpliwosci....

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2004-11-18 19:37:33
    Od: XY <x...@u...wp.to.pl>

    Glenn wrote:

    >No i słusznie, bo jak "nie będziesz miał na uwadze", to oni "będą mieli na
    >uwadze". Wpiszą Cię do BIK, BIG i MIG :-) jak nic. Pamiętaj, że przy małych
    >kwotach są czasem bardziej zajadli niż przy dużych :-)

    Do BIK nikt nikogo nie wpisuje tylko idzie z automatu.
    O jakiej zjadliwości piszesz ?

  • 5. Data: 2004-11-18 20:06:57
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:cnhv89$9ig$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    pojawil
    > sie niedozwolony debet w wysokosci: 29 PLN
    > z groszami !!! Nosz czujni normalnie jak łasica... :)))

    to jeszcze sprawdz w taryfie, czy nie zaplaciles slono za ten telefon:)
    niektore banki pobieraja oplate za monit, rowniez telefoniczny.

  • 6. Data: 2004-11-18 21:49:01
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > to jeszcze sprawdz w taryfie, czy nie zaplaciles slono za ten telefon:)
    > niektore banki pobieraja oplate za monit, rowniez telefoniczny.

    caliek mozliwe, ze bank sobie za to policzyl tak delikatnie z 15 zl ;-)

  • 7. Data: 2004-11-19 11:07:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Do BIK nikt nikogo nie wpisuje tylko idzie z automatu.

    Owszem - i właśnie "z automatu" dostaniesz wpis o tym, że pojawił Ci się na
    rachunku niedozwolony debet :-)

    > O jakiej zjadliwości piszesz ?

    Zajadłości :-)