  • 1. Data: 2004-11-18 10:15:20
    Temat: konto zagraniczne?
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Pytanie narazie teoretyczne, ale... Mam w planach wyjazd na jakiś rok za
    granicę (Hiszpania). Będę potrzebował na starcie jakiejś sumy pieniędzy,
    których raczej nie chcę wieźć w skarpetkach;) Poza tym zamierzam coś tam
    zarobić a potem prawdopodobnie wrócić do Polski. I stąd pytania:
    1. czy lepiej założyć konto (mam w mBanku) w dowolnym banku w Polsce i
    niczym się nie przejmować - karty będą działać (VE) nie będzie dużych
    problemów z dostępem do gotówki;
    2. czy może lepiej założyć konto w jakimś bardziej międzynarodowym banku;
    albo jeszcze
    3. może zostawić konto w mBanku a na miejscu założyć drugie do bierzących
    rachunków a następnie z niego przelać pieniądze po powrocie/ tuż przed
    wyjazdem?

    Jak sądzicie, które rozwiazanie będzie najlepsze i... najtańsze.

    Pozdr.
    Onzo

  • 2. Data: 2004-11-18 10:43:18
    Temat: Re: konto zagraniczne?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Onzo <b...@w...pl> wrote:
    > 2. czy może lepiej założyć konto w jakimś bardziej międzynarodowym
    > banku; albo jeszcze

    http://deutsche-bank.map24.com/cc/?lang=en&

    Poszukaj czy bedzie tam placowka/bankomat DB (lub citibanku ale to na
    stronie citka).
    Konto w DB PBNC jest stosunkowoo tanie, dobre. Visa przez euro jest
    przeliczana - a wyplaty w ichnych bankomatach sa za free.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 3. Data: 2004-11-18 10:51:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > Konto w DB PBNC jest stosunkowoo tanie, dobre. Visa przez euro jest
    > przeliczana - a wyplaty w ichnych bankomatach sa za free.

    Może też założyć konto jeszcze z Polski w tym banku hiszpańskim (
    www.patagon.es ), o którym grupowicze pisali kiedyś.