    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Millennium (czasem) rekompensuje swoje błędy
    Date: Mon, 07 Apr 2014 15:24:44 +0200

    Ave!

    No, tym razem mała wazelinka dla Millennium... popełnili błąd ale
    poniekąd naprawili.

    Po ładnie spartaczonych detalach konsolidacji powstała konieczność
    zaciągnięcia dodatkowej małem pożyczki gotówkowej "na wszelki wypadek"
    (ponieważ wcześniej istniejący wszelki wypadek zeżarły moje problemy z
    konsolidacją).

    Poszedłem do ING, bo zachęcili mnie swoją ofertą, wszystko fajnie i
    OK... ale okazało się, że Millennium spóźniło się z przesłaniem danych
    do BIK i ich produkty, które powinny już widnieć jako spłacone, nadal
    wisiały. Zaświadczenie owszem, jak najbardzie możliwe, ale cena taka, że
    taniej było wziąć pożyczkę w samym Millennium z prowizją 200zł.

    W piątek zadzwonili i w ramach uznania reklamacji odjęli tę prowizję z
    salda pożyczki.

    Zarobić i tak zarobią, a w sumie miły gest.