  • Data: 2009-08-22 09:08:26
    Temat: Millennium - idą po rozum do głowy?
    Od: Bartek <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dostałem dziś taką oto wiadomość z Millennium:

    Szanowny Panie,

    W nawiązaniu do wcześniejszej informacji o zmianach wysokości i zasad
    pobierania opłat za prowadzenie kont osobistych w naszym Banku
    wprowadzonych od 1 sierpnia 2009 r, chcielibyśmy przekazać miłą
    informację o specjalnej ofercie, którą dla Pana przygotowaliśmy.

    Bardzo cenimy to, że korzysta Pan aktywnie z serwisu internetowego
    Millenet.

    Dlatego informujemy, że Pana konta o numerach:
    xxxxxxxx
    xxxxxxxx
    będą prowadzone bezpłatnie od 1 sierpnia 2009 r. przez kolejnych 12
    miesięcy.

    Dziękujemy za aktywne korzystanie z Millenet!

    W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z TeleMillennium(R) 0 801 331
    331 lub + 48 22 598 40 40.

    Pozdrawiamy,
    Bank Millennium SA

    -------
    Troche już dla mnie za późno skorzystać z ich wspaniałomyslnej oferty,
    po ukazaniu się ich nowego TOiP postanowiłem skończyć moją przygodę z
    tym bankiem.
    Na marginesie, jeżeli ktoś może mi wytłumaczyć, na jakiej podstawie
    spece z Millennium założyły sobie, że mają takich samych klientów jak
    PKO BP, którzy każde cięgi w postaci podnoszenia opłat, będą znosić ze
    stoickim spokojem?

    Pozdrawiam,
    Bartek