  • Data: 2009-08-22 09:29:14
    Temat: Re: Millennium - idą po rozum do głowy?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek pisze:
    > Na marginesie, jeżeli ktoś może mi wytłumaczyć, na jakiej podstawie
    > spece z Millennium założyły sobie, że mają takich samych klientów jak
    > PKO BP, którzy każde cięgi w postaci podnoszenia opłat, będą znosić ze
    > stoickim spokojem?

    Tak zakłada większość banków. I obserwując społeczeństwo (znajomi,
    rodzina) stwierdzam, że banki mają rację.

    Ludziom nie chce się zmieniać banku za kilka złotych miesięcznie.
    Zwłaszcza, że skoro podnoszą wszyscy to gdzie mają się przenieść ? Sporo
    część osób nie rozumie działania KK i większości produktów bankowych
    więc trudno, żeby analizowali cenniki wszystkich banków, zwłaszcza że i
    tak pewnie zrobiliby to błędnie (np. nie dostrzegą jakichś obowiązkowych
    ubezpieczeń od niczego itp.).

    --
    Mithos