  • 1. Data: 2004-10-07 18:25:06
    Temat: Millennium zamyka odzialy
    Od: "AruBuru" <a...@r...ats.pl>

    Witam!
    Z wyciagiem otrzymalem adresy i nowe godziny pracy Oddziałów Millennium.
    Brakuje tam np. jednego z oddziałów w Opolu i Wrocławia na Szybowcowej.
    Lista chyba się kurczy...

    AruBuru

  • 2. Data: 2004-10-07 18:32:26
    Temat: Re: Millennium zamyka odzialy
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    AruBuru <a...@r...ats.pl> wrote:
    >Lista chyba się kurczy...

    Od dawna rozne banki zamykaja "defictowe" placowki.
    Nic dziwnego :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-10-07 20:12:58
    Od: "Flash" <n...@p...onet.pl>

    > Witam!
    > Z wyciagiem otrzymalem adresy i nowe godziny pracy Oddziałów Millennium.
    > Brakuje tam np. jednego z oddziałów w Opolu i Wrocławia na Szybowcowej.
    > Lista chyba się kurczy...

    Mało tego, a ile super nieuchomości w extra lokalizacjach się pozbyli i ile
    próbują bezskutecznie sprzedać....
    pozdr

  • 4. Data: 2004-10-07 20:14:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Flash <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Mało tego, a ile super nieuchomości w extra lokalizacjach się pozbyli
    > i ile próbują bezskutecznie sprzedać....

    Nooo - nie kazda miejscowka musi od razu byc odpowiednia dla banku. Brak
    parkingu, przeplywu ludzi itp.
    Jak placowka nie miala dobrych wnikow to mieli do niej dokladac? Albo jak
    sie im siec pokrywala?

  • 5. Data: 2004-10-08 05:50:55
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "AruBuru" <a...@r...ats.pl> napisał w wiadomości
    > Z wyciagiem otrzymalem adresy i nowe godziny pracy Oddziałów Millennium.
    > Brakuje tam np. jednego z oddziałów w Opolu i Wrocławia na Szybowcowej.
    > Lista chyba się kurczy...

    Ja dostalem oddzielne info, ze jeden z oddzialow w Lodzi sie przeksztalca w
    placowke do obslugi kredytow hipo i moge swoje sprawy w pozostalych
    zalatwiac.
    Nie wszystkie "ubytki" to likwidacje.

    --
    Pozdrowienia