  • Data: 2002-07-06 18:53:59
    Temat: [Mocno OT] - ochrona danych osobowych
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Poniewaz jestem stalym czytelnikiem listy, zdecydowalem sie moj problem
    opisac rowniez tutaj (Ochrona danych osobowych jest dosc czesto poruszanym
    tematem na pbb przy okazji zamykania kont w bankach ;)

    Na poczatku tego roku dokonalem zakupu gry w jednym ze sklepow internetowych
    i wszytsko by bylo ok, gdyby nie spam z ofertami tego sklepu.
    Od momentu zakupu dostaje listy reklamowe (dosyc "ciezkie" ze zdjeciami
    produktow).
    Mimo moich usilnych prosb wysylanych juz wielokrotnie na adres email sklepu
    z prosba o usuniecie moich danych osobowych (w tym adresu email) nie
    przynosza rezultatu :(

    Moze mi ktos pomoc i poinformowac, co napisac w kolejnym emailu do nich?
    (chodzi mi szczegolnie o powolanie sie na konkretne ustawy, aby email
    wygladal bardziej "groznie" moze wtedy zostanie zauwazony)

    Z gory dziekuje :)