eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMoja firma założyła sobie pętlę na szyję zakładając konto firmowe w INTELIGOMoja firma założyła sobie pętlę na szyję zakładając konto firmowe w INTELIGO
  • Data: 2004-11-23 10:14:52
    Temat: Moja firma założyła sobie pętlę na szyję zakładając konto firmowe w INTELIGO
    Od: SID <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja firma założyła sobie pętlę na szyję zakładając konto firmowe w INTELIGO

    Zagadka - w jakim tempie przysyłają karty haseł jednorazowych ?

    Odpowiedź: co 2 tygodnie po 1 karcie z 38 hasłami
    Aktualnie mam prawie 400 subkont na które są księgowane wplaty od klientów.

    Od kilku miesięcy próbujemy zdefiniować zlecenia dla każdego subkonta.
    Niestety klientów przybywa szybciej niż haseł

    W INTELIGO mają to w d... - dzwoniłem, prosiłem o wysyłkę większej
    ilości kart, chciałem płacić za wysyłkę kart z hasłami prorytetem -
    zawsze jedna odpowiedź - NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI.

    NIE POLECAM ICH ŻADNEJ FIRMIE.

    Mamy rówież konto w Multibanku - niestety tam na razie nie mają subkont,
    ale załatwienie czegokolwiek nigdy nie trwało dłużej niż 2h - karty
    kodów przesyłają w ciągu 2 dni lub wydają od ręki w oddziale banku w
    ilości do 5 szt na każdej 50 haseł jednorazowych.

    Nie zakładajcie kont w INTELIGO może to ich czegoś nauczy.

    Wiesław Radka