  • 11. Data: 2004-11-23 23:57:01
    Temat: Re: Moja firma założyła sobie pętlę na szyję zakładając konto firmowe w INTELIGO
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > tak mna swoje wlasne subkonto. Ale to juz inna bajka

    Nie tyle bajka co rozmowa na odpowiednim szczeblu... Generalnie - wszystko
    do dogadania, zalezne od obrotow, wplywow, itp. Subkonta mozna zalatwic w
    wiekszosci bankow - pozostaje kwestia kosztow... Na dziendobry - nie ma
    sprawy, dowolna ilosc - tyle ze za kazde trzeba placic... Wystarczy
    przekonac decydenta ze subkont bedzie X, na kazde srednie wplywy Y, zostanie
    to przekalkulowane i przedstawiona oferta...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 12. Data: 2004-11-24 08:25:44
    Od: "TomekW" <t...@g...pl>

    > Owszem błąd, że nie sprawdziliśmy ile haseł dają jednorazowo, ale po
    > doświadczeniach z Multibankiem nawet przez myśl nie przeszło, że dla firm
    > może być taki nędzny limit haseł jednorazowych i takie ograniczenia w ich
    > dostępności.
    >
    > A konta te służą do klasyfikacji abonamentów za Internet więc jednostkowy
    > koszt obsługi jest jednak istotny gdyż księgowane są relatywnie niewielkie
    > kwoty od wielu klientów.
    >
    > Wiesiek Radka

    Potrzebujesz wiec zupelne innej uslugi - nie ma tego w Inteligo, ale ma ja
    wiele bankow, sa to platnosci masowe (albo rozne inne nazwy) masz
    wirtualnych subkont ile chcesz, wlasciwie jest to nieistotne, nie zajmujesz
    sie tym, dostajesz codziennie do zaksiegowania w swoim systemie gotowy plik
    z info kto zaplacil kto nie, oczywiscie za kazda transakcje placisz extra,
    ale na pewno warto ...

    jak chcesz to pisz na priv moge Ci podac kilka bankow ktore sie tym zajmuja,
    a na pewno polecic jedna ekipe / ludzi, ktorzy potraktuja Cie tak jak sie
    powinno traktowac takich klientow :)

    Z tego co wiem obsluguja takie frmy jak Twoja, wiec pewnie sie oplaca, sadze
    ze trzeba miec troche ponad 1000 platnosci / miesiac zeby byl sens, ale
    zawsze mozna sprobowac..

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 13. Data: 2004-11-24 19:51:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    TomekW <t...@g...pl> wrote:
    > Z tego co wiem obsluguja takie frmy jak Twoja, wiec pewnie sie
    > oplaca, sadze ze trzeba miec troche ponad 1000 platnosci / miesiac
    > zeby byl sens, ale zawsze mozna sprobowac..

    Widzisz tutaj chodzi o koszty, a nie o mozliwosc ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!