-
Data: 2013-10-31 19:24:02
Temat: Moje małe przeboje z Multi i ich natrętnymi mailami
Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
#Jak widać trochę przydługawe.
Byłem kiedyś klientem Multi, fakt, jakieś 4 lata temu jak nie lepiej. Nie
pamiętam żebym się zgadzał na wysyłanie do mnie jakiś mail reklamowych
(nigdy się nie zgadzam) ale jakoś od 2 m-c około, dostaje od nich maile,
średnio raz na tydzień lub dwa. Podejrzewam, że to robota mBanku i
wspólnych baz ale kto wie. Po którymś mailu się wkurzyłem i napisałem do
nich, że proszę mnie wypisać, bo w końcu to zgłoszę gdzie trzeba.
Oczywiście nic z tego, bo albo muszę do nich zadzwonić albo iść z dowodem
w zębach do placówki albo o dziwo mogę to zrobić elektronicznie i tu
uwaga:
---
Jeżeli chciałby Pan dokonać rejestracji dyspozycji drogą elektroniczną,
proszę o przesłanie:
- Pana imienia oraz nazwiska,
- informację odnośnie ilości otrzymanych wiadomości,
- czego wiadomości dotyczyły,
- datę otrzymania wiadomości,
Jednocześnie pragnę zaznaczyć, że dane, które są przesyłane do banku, nie
są szyfrowane. Przesłanie danych osobowych, traktowane będzie, jako
wyrażenie zgody na korespondencję bez zabezpieczeń kryptograficznych.
Mam nadzieję, że przekazane przeze mnie informacje okażą się pomocne, i w
przyszłości nie będą Pana spotykały podobne niedogodności ze strony
MultiBanku.
---
Pierwszy raz widzę takie karkołomne konotacje i w zasadzie to chyba po
prostu radosna twórczość pracownika banku, fakt że było późno wieczorem ;)
Odpowiedziałem, że nic z tego, nie będę nic robił i nigdzie się nie
wybieram.
Kolejna osoba już się trochę bardziej przyłożyła, cytuję:
---
Szanowny Panie,
w odpowiedzi na Pana wiadomość z przykrością informuję, iż z uwagi na
brak możliwości dokonania Pana identyfikacji w drodze korespondencji
elektronicznej, nie mam możliwości weryfikacji czy Pana dane osobowe
widnieją w systemie MultiBanku.
W celu uzyskania wyczerpujących informacji , uprzejmie proszę aby wybrał
Pan najbardziej dogodny wariant kontaktu:
1. Proszę o kontakt z multilinią pod jednym z numerów telefonów :
801 300 000 z telefonów stacjonarnych w Polsce
+48 42 6 300 000 z telefonów stacjonarnych i komórkowych z całego świata.
Proszę pamiętać, iż w celu realizacji dyspozycji niezbędna będzie Pana
identyfikacja przy użyciu numeru identyfikacyjnego lub numeru aktywnej
karty oraz telekodu (6 - cyfrowego hasła do kontaktów telefonicznych).
2. Zachęcam do wizyty w dowolnej placówce MultiBanku.
Aktualna lista placówek znajduje się na stronie http://www.multibank.pl/
dostep_do_uslug
Pragnę zaznaczyć, iż podczas wizyty w placówce konieczne będzie okazanie
dokumentu tożsamości.
---
Nie jestem ich klientem o czym zaznaczyłem w pierwszy zgłoszeniu a każą
mi do siebie dzwonić i podać nr klienta ;)
Jako, że jak wspomniałem nigdzie się nie wybieram, przewijając maila z
Multi i tę pół metrową stopkę w moje oczy rzucił się taki zapis:
---
Jeżeli nie jest Pani/Pan adresatem tej wiadomości, prosimy o
poinformowanie nadawcy o jej otrzymaniu oraz niezwłoczne usunięcie treści
wiadomości. Ta wiadomość może zawierać informacje poufne. Uprzejmie
informujemy, iż kopiowanie, ujawnianie, dystrybuowanie, udostępnianie lub
inne wykorzystywanie wiadomości jest zabronione i może rodzić
konsekwencje prawne dla osoby naruszającej zakaz.
---
Cóż było począć, pomyślałem, trzeba hakować he he więc napisałem że nie
jestem adresatem tej wiadomości. A oto co otrzymałem:
--
Szanowny Panie,
w nawiązaniu do Pana wiadomości uprzejmie informuję, że na jej podstawie
zostało zarejestrowane zgłoszenie otrzymania korespondencji kierowanej do
innego odbiorcy.
Na podstawie zgłoszenia Bank będzie kontaktował się z Klientem, który
przekazał nam błędne dane i dokona aktualizacji w systemie bankowym.
Dziękuję Panu za przesłanie informacji i przepraszam za wszelkie
niedogodności związane z zaistniałą sytuacją.
---
I jak tak czytam tę odpowiedź, to mnie mocno zastanawia, co oni tam teraz
zrobią he he. Jednak tak biorąc na logikę to wychodzi, że powołując się
na tę regułkę "jeżeli nie jest Pan/Pani adresatem" to chyba można się
najszybciej z takiej mailowej kabały wyplątać, fakt że jeszcze trochę za
prędko na werdykt ale jest nadzieja :)
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.13 19:47 witek
- 01.11.13 10:52 MarekZ
- 01.11.13 11:18 xbartx
- 02.11.13 23:48 Chris94
- 03.11.13 08:52 xbartx
- 03.11.13 09:11 m
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...