  • 1. Data: 2006-02-02 17:32:17
    Temat: Moneybookers - depozyt z konta UK
    Od: Jaro <j...@N...text.pl>

    Witam,

    Chcialbym przelac srodki z brytyjskiego rachunku HSBC na konto w Moneybookers.
    Rachunek HSBC jest zwyeryfikowany pomyslnie, jest dodany do listy kont.
    Problem polega na tym ze glowny rachunek jest polski (raczej wolalbym tego
    nie zmieniac) i kiedy wybieram 'Bank transfer', to mam do wyboru jedynie
    polskie rachunki Moneybookers, a ja chcialbym wyslac lokalny przelew.

    Moze ktos podpowie jak to zrobic ?
    No chyba ze sie nie da, ale to byloby dziwne.

    Moneybookers klasycznie zlewa maile od klientow, to juz chyba taki urok
    tej instytucji :-)

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2006-02-02 21:14:42
    Temat: Re: Moneybookers - depozyt z konta UK
    Od: lookas <u...@o...pl>

    Dnia 02-02-2006 o 18:32:17 Jaro <j...@N...text.pl> napisał:

> [...]
    > No chyba ze sie nie da, ale to byloby dziwne.
    >
    > Moneybookers klasycznie zlewa maile od klientow, to juz chyba taki urok

    Account holder: Moneybookers Ltd.
    Bank: Lloyds TSB
    City/Town: London
    Account number: 02645038
    Sort / Bank Code: 300009
    Account currency: GBP
    Reference: xxxxxxx Your user ID - MUST BE PROVIDED! - czyli tytul
    przelewu to numer twojego konta w monebookers

    dziala sprawdzone osobiscie

  • 3. Data: 2006-02-02 23:39:52
    Od: Jaro <j...@N...text.pl>

    Dnia 02.02.2006 lookas <u...@o...pl> napisa?/a:
> [...]
    > Reference: xxxxxxx Your user ID - MUST BE PROVIDED! - czyli tytul
    > przelewu to numer twojego konta w monebookers

    I o to mi wlasnie chodzilo, dzieki piekne ... Zaraz puszcze jakies
    drobniaki w ramach testu.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2006-02-04 11:26:41
    Od: "grejt briton" <g...@g...pl>

    Jaro <j...@N...text.pl> napisał(a):

> [...]
    > No chyba ze sie nie da, ale to byloby dziwne.
    >
    > Moneybookers klasycznie zlewa maile od klientow, to juz chyba taki urok

    Jesli dobrze zrozumialem o co Ci chodzi, to po kliknieciu na Twoim koncie na
    www.moneybookers.com na zakladke "upload funds" pojawia Ci sie numer konta w
    BRE.

    Wyslij do nich emaila z zapytaniem jak masz zasilic swoje konto moneybookers
    bedac w UK (odpowiadaj bardzo szybko i na temat, sprawdzone osobiscie).

    Moneybookers podada Ci swoj numer konta w UK (konto maja chyba w TSB Loyds)
    wraz z numerem referencyjnym, ktory KONIECZNIE musisz podac wykonujac przelew
    (kasa na moneybookers wyswietli Ci sie po 3,5 dniach roboczych).

    NIGDY nie zasilaj swojego konta moneybookers wplacajac gotowke w kasie w TSB
    Loyds, bo moneybookers akceptuje zasilanie swoich kont tylko i wylacznie
    poprzez przelew z rachunku bankowego, ktory jest prowadzony na to samo imie i
    nazwisko co konto na moneybookers.

    Jarek.

  • 5. Data: 2006-02-05 12:23:04
    Od: Jaro <j...@N...text.pl>

    Dnia 04.02.2006 grejt briton <g...@g...pl> napisa?/a:
    > Jaro <j...@N...text.pl> napisa?(a):
    >
    > Jesli dobrze zrozumialem o co Ci chodzi, to po kliknieciu na Twoim koncie na
> [...]

    Dokladnie tak.

    > Wyslij do nich emaila z zapytaniem jak masz zasilic swoje konto moneybookers
    > bedac w UK (odpowiadaj bardzo szybko i na temat, sprawdzone osobiscie).

    Ja mam dokladnie odwrotne doswiadczenia ... W tym konkretnym przypadku
    wyslalem 2 maile (29.01 i 02.02), efekt = zero reakcji.

> [...]
    > poprzez przelew z rachunku bankowego, ktory jest prowadzony na to samo imie i

    Sama procedure wplaty i wyplaty srodkow mam mniej wiecej obczuta jeszcze
    z Polski, problem polegal na tym ze nie moglem nigdzie wykopac ich
    brytyjskiego konta.
    Tak czy inaczej rachunek mam i testowy przelew puscilem w czwartek.

    Dzieki.
    Jarek

    --
    Jarek Owczarek e-mail: j...@t...pl
    PL mobile: +48 602 388-013 || UK mobile: +447840299213

  • 6. Data: 2006-02-16 13:23:11
    Od: Jaro <j...@N...text.pl>

    Witam,

    No to jestem po operacji przesylania kasy z UK do PL za posrednictwem
    Moneybookers. Byc moze kogos to zainteresuje, wiec podaje przepis jak
    tanio przeslac ciezko zarobione pieniazki z UK do fatherlandu:
    - konto w Moneybookers
    - minimum 2 ZWERYFIKOWANE rachunki, jeden polski i jeden brytyjski
    - depozyt srodkow z konta brytyjskiego (w moim przypadku HSBC)
    - wyplata srodkow na konto polskie (w moim przypadku mBank)
    - calkowity koszt operacji: 1.80 Euro
    - calkowity czas operacji: 5 dni roboczych

    Przesylajac kase tym sposobem nie trzeba robic transferu miedzy kontami
    w Moneybookers.
    Podsumowujac, nie jest to moze demon szybkosci, ale dziala i jest
    rzeczywiscie tanio.

    Pozdrawiam
    Jarek

    --