  • 1. Data: 2004-08-23 09:02:46
    Temat: Moneybookers - jaka waluta?
    Od: "Dariusz Rapaczyński" <w...@w...www.www.com>

    Jaka walute wybrac ? EURO czy ZL ? Jesli ktos wysyla pieniadze na moje
    konto w EURO/FUNT a ja mam konto w ZL nastapi od razu przewalutowanie czy
    dopiero w momencie wycofania pieniadzy do banku? Czy kurs oferowany przez
    moneybookers jest korzystny?

    Darek

  • 2. Data: 2004-08-23 09:44:03
    Temat: Re: Moneybookers - jaka waluta?
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    "Dariusz Rapaczy?ski" <w...@w...www.www.com> wrote:
    > Jaka walute wybrac ? EURO czy ZL ? Jesli ktos wysyla pieniadze na moje
    > konto w EURO/FUNT a ja mam konto w ZL nastapi od razu przewalutowanie czy

    Od razu.

    http://www.moneybookers.com/app/faq.pl?gid=2&qid=718

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl