  • 1. Data: 2006-04-07 14:32:58
    Temat: Moneybookers - problem
    Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl>

    Witam.

    Proszę o pomoc.

    Zarejestrowałem się w moneybookers.com.
    Posiadam konto walutowe w PKOBP (funty brytyjskie).

    Po pierwsze mam problem z dodaniem konta do listy kont bankowych. Po
    wpisaniu NRB (Numer Rozliczeniowy Banku) pojawia mi się komunikat "Niestety
    nie mogliśmy znaleźć tego banku. Prosimy o upewnienie się czy wpisane dane
    są poprawne." W Firefoxie czasami prośba jest o NRB a czasami o SWIFT.
    Zarówno wpisanie jednego jak i drugiego powoduje pojawienie się tego samego
    komunikatu. Zarówno NRB jak i SWIFT są napewno poprawne.

    Ciekaw jestem też czy ktoś przetestował już przelewanie pieniądzy w obcej
    walucie. W moim przypadku pieniądze w Anglii będą wpłacane w funtach oraz
    przelewane na konto moneybookers w funtach do Polski. W funtach też chce je
    przelewać do swojego banku, tak aby móc swobodnie wypłacić i tym sposobem
    uniknąć niskich kursów, które stosują banki do przewalutowania.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-04-08 07:57:19
    Temat: Re: Moneybookers - problem
    Od: "Kasia" <K...@w...pl>

> [...]
    > przelewać do swojego banku, tak aby móc swobodnie wypłacić i tym sposobem
    > uniknąć niskich kursów, które stosują banki do przewalutowania.

    Hej,
    odkad MB maja konta na calym swiecie to wyplate w usd przelewali wg swojego
    kursu
    w zl na konto polskie, a koledze ktory mial konto tez w usd w polce przelali
    w zl,
    co spowodowalo podwojne przewalutowanie, wiec przed operacjami typu
    przelewanie obcej waluty na polskie konto lepiej zapytaj sie ich czy aby na
    pewno
    przeleja obcą czy moze zlocisze.

  • 3. Data: 2006-04-08 09:28:35
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > co spowodowalo podwojne przewalutowanie, wiec przed operacjami typu
    > przelewanie obcej waluty na polskie konto lepiej zapytaj sie ich czy aby na

    Nie maja wszedzie. Nie maja np. w USA i dlatego amerykance nie chca tego uzywac.
    Musieliby dokonac transfer na konto w Szwajcarii w celu weryfikacji i szkoda
    zachodu, skoro moga wybrac lepszego PayPala.

  • 4. Data: 2006-04-08 12:28:57
    Od: "Kasia" <K...@w...pl>

> [...]
    szkoda
    > zachodu, skoro moga wybrac lepszego PayPala.

    Oj tam prawie wszedzie, ameryka to prawie zbior pusty,
    wiec nie ma znaczenia :D

  • 5. Data: 2006-04-08 17:41:51
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > uzywac.
    > szkoda
    >
    > Oj tam prawie wszedzie, ameryka to prawie zbior pusty,
    > wiec nie ma znaczenia :D

    no pewnie, ze zamkniety. tylko po co tak wszyscy do nich lape wyciagaja po dolary.

  • 6. Data: 2006-04-08 19:18:40
    Od: "John Williams" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    a po co chcesz uzywac MB do transferu pieniedzy z UK. Przeciez przelew z
    banku ang kosztuje 0,50 pensow a z Irlandii 0,50 euro .

    ------------------------

    WWW.RUSOFIL.PL - ROSYJSKA TV & RADIO & FORUM & DOWNLOAD I COS JESZCZE

  • 7. Data: 2006-04-08 20:05:18
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Szczepan napisał(a):
> [...]
    > czasami o SWIFT. Zarówno wpisanie jednego jak i drugiego powoduje
    > pojawienie się tego samego komunikatu. Zarówno NRB jak i SWIFT są
    Nie znam moneybookers ale czy oni na pewno pytaja o NRB (26 cyfr) czy
    może IBAN (dla banku w PL przed MRB trzeba dodać PL)?

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 8. Data: 2006-04-09 20:24:50
    Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl>

    >a po co chcesz uzywac MB do transferu pieniedzy z UK. Przeciez przelew
    > banku ang kosztuje 0,50 pensow a z Irlandii 0,50 euro .

    Możesz mi powiedzieć, w którym banku??? Jeśli dobrze rozumiem i chcę
    przesłać 100 GBP do Polski, na polskie konto walutowe to wystarczy wejść do
    banku w UK i zrobić przelew kwota operacji wyniesie 100,50 GBP, a do mnie na
    konto wpłynie 100 GBP. Czy możesz podać mi szczegóły?

  • 9. Data: 2006-04-09 20:26:17
    Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl>

    NRB to nie 26 cyftr, tylko 8, i są to te, które znajdują się zaraz po kodzie
    kraju, czy jak to tam nazywają, czyli zaraz po dwóch pierwszych cyfrach nr
    bankowego.

  • 10. Data: 2006-04-09 20:37:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Apr 2006 22:26:17 +0200,
    osoba podpisana: Szczepan <s...@p...onet.pl>
    napisała:
    > NRB to nie 26 cyftr, tylko 8, i są to te, które znajdują się zaraz po kodzie
    > kraju, czy jak to tam nazywają, czyli zaraz po dwóch pierwszych cyfrach nr
    > bankowego.

    E?
    KJ

    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...