  • 1. Data: 2006-04-07 12:01:11
    Temat: zmiana mBiznes Konto na .... VW Direct (Plus Konto Biznes)?
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    Witam,

    Chyba powoli dojrzewam do tej decyzji. Wykonuję sporo przelewów firmowych, jak sobie
    podliczę ich koszta.... to trochę tego jest.
    Mój wybór padł na VW Direct. Mogę poprosić użytkowników konta o opinię o systemie,
    banku, sposobie reakcji na reklamacje?

    Czy może polecacie (pod względem kosztowym i innym) dla średniej firmy wykonującej
    ok. 20-30 przelewów w miesiącu?

    --
    WojtekW

  • 2. Data: 2006-04-07 18:54:13
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:e15kae$u5a$1@opal.icpnet.pl...

    Mala uwaga do tytulu watku... - dlaczego ZMIANA? Przeciez mozesz sobie
    otworzyc VW nie likwidujac mBiznes konta...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-04-07 21:31:18
    Od: LM <p...@n...sig>

    Wojtek W. pisze 07-04-2006 14:01:
> [...]
    sobie podliczę ich koszta.... to trochę tego jest.
    > Mój wybór padł na VW Direct. Mogę poprosić użytkowników konta o opinię o systemie,

    Koszt - 36 PLN rocznie, jeżeli chcesz token. System - rozumiem, że
    pytasz o obsługę online. Dość wygodny, podstawowa wada - w momencie
    zlecania przelewu czy zakładania zleceń nie widzisz stanu konta. Czasem,
    jak sie coś w systemie kaszani, podaje stan konta np. z poprzedniego
    dnia (i nie pomaga przycisk aktualizuj). Konsultanci dostępni pn-pt
    8-20, so - 9-14 (chyba, ale powinno być na stronie). Kilka kiksów
    konsultantów (dotyczy konta osobistego, ale to jedna linia obsługi) -
    zablokowali nie to polecenie zapłaty, o które prosiłem, przy zmianie
    numeru konta zlecenia stałego (bezterminowego) zmienili je jednocześnie
    na jednorazowe. Limity transakcji (jednorazowy, dzienny; dla IVR i www)
    łatwo zmienialne (wystarczy wysłać prośbę z poziomu www). Karta - nie
    korzystam, trudno powiedzieć. Reklamacji - na szczęście nie miałem.

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 4. Data: 2006-04-09 17:49:36
    Od: "witrak\(\)" <w...@h...com>

    "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl> wrote in
    message news:e15kae$u5a$1@opal.icpnet.pl...
> [...]

    > Mój wybór padł na VW Direct. Mogę poprosić użytkowników konta
    > o opinię o systemie, banku, sposobie reakcji na reklamacje?

    Rozumiem, ze skoro z mBanku to do DG ?
    Zdecydowanie polecam. VW ma swoje wady - sam o niektorych
    pisalem - ale w sumie odkad system jest praktycznie on-line
    (w godzinach pracy banku :-) ) to wszystko da sie zniesc.
    Polecam tylko zalozenie dwoch kont: firmowego (plus-konto)
    bez karty i prywatnego z darmowa karta debetowa (do 400 zl
    b. niska a powyzej zerowa prowizja od wyplat gotowki
    w *dowolnym* bankomacie).
    Prywatne najlepiej od razu w obu wariantach - direct za
    5 zl/mies - i darmowego plusa, ze wzgledu na wysokie
    oprocentowanie. Poniewaz przelewy wewnetrzne chodza
    (w dzien...) on-line, nie musisz miec osobnej karty do
    wyplat w koncie firmowym (bo platna).

    Lacznie kosztuje to tyle co za token do firmowego (36/rok)
    i miesiecznie 5 zl (za prywatne), a jednoczesnie masz
    karte, ktora mozna placic i za firmowe wydatki (do kpir
    jako gotowkowe).
    No i zakladanie nie trwa tygodniami :-))

    witrak()

  • 5. Data: 2006-04-09 19:12:27
    Od: LM <p...@n...sig>

    witrak() pisze 09-04-2006 19:49:
    > Zdecydowanie polecam. VW ma swoje wady [...]
    > No i zakladanie nie trwa tygodniami :-))

    O, to się zmieniło ;-p
    Kiedy zakładałem konta, z reguły trwało to do trzech tygodni ( z czego
    około 2 tygodni zajmowało poczcie przesłanie formularza ze wzorem
    podpisu. I to zdziwienie pań na poczcie, kiedy przychodziłem...
    "Jolaaaa, mamy jakieś formularze do folkswagena?")

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 6. Data: 2006-04-10 07:34:19
    Od: Ufoludek <s...@n...ksiezyc.pl>

    Ja niewiele ponad rok temu, przeniosłem się w drugą stronę i nie żałuję.

    Nie wiem jak jest teraz, być może już poprawili - ale jeszcze rok temu
    (może trochę ponad rok) przelewy do ZUS, robione "jednorazowo" (tam była
    taka formatka która pozwala na wpisanie trzech kwot i jednym kilknięciem
    wysyły się trzy przelewy) miały błędne numery rachunków. Wszystkie miały
    numer "51". Co prawda przelewy dochodziły prawidłowo, ale opis był zły -
    miałem potem problemy w NFZ - gdy chciałem dostać druki potwierdzające
    moje ubezpieczenie, przy wyjeździe z granicę.
    Oprócz tego, tak jak już pisał jeden przedmówca, od czasu do czasu coś
    się psuło i wyświetlało saldo z przed kilku dni (np. w poniedziałek z
    piątku, lub czwartku).

    Pozdrawiam,