  • 1. Data: 2012-11-23 02:37:48
    Temat: Może kupimy AliorSynCa?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Alior sprzedaje się?

    http://akcje.aliorbank.pl/

    Myzyką Ludwik ostrzega mnie, że to oferta ,,Dla blondynki''?...

    http://netoper.wrzuta.pl/audio/4vudAprkyBu/7_betowen
    _-_dla_elizy

    LB mówił językiem wyraźnym, a jednak nie każdy go rozumiał. :)
    Ponoć LB zapytał Boga o to, dlaczego ludzie nie rozumieją go,
    skoro przemawia do nich językiem aż tak prostym... Bóg (jak na
    Boga przystało) przemówił brutalnie -- ogłuszając pytającego
    natręta, aby pokazać mu, że ludzie nie tyle nie rozumieją go,
    co w ogóle nie słyszą jego muzyki... Ja ogłuszony przez Boga,
    kurczowo wczepiłem się w jego szyję, wołając -- zwróć mi słuch...
    Dumny (czy może raczej pyszny?) LB twierdził, że nawet głuchy
    człowiek usłyszy i zrozumie... Ja odzyskałem słuch... Może nie
    w całości ;) -- ale jednak odzyskałem. :)

    Akurat ten utwór (Dla Elizy) otworzył się wraz z Operą niemydlaną,
    gdy kliknąłem na link z ofertą Aliora... I takie oto przemyślenia
    mi podsunął nocną porą...

    Gdy byłym małym chłopcem, znalem muzykę LB na tyle dobrze, że nie
    dawało się mnie oszukać -- poza wariacjami (które jakoś odbiegały
    od całokształtu) bez pudła stwierdzałem, czy autorem słyszanego
    (dawanego mi do rozpoznania) utworu jest LB, czy ktoś inny. :)

    Pamiętam, jak moja rodzona siostra, aby mnie skompromitować przed
    ,,ludźmi'', dała mi do odsłuchu trochę dziwny utwór -- odarłem jej,
    że być może i LB, ale wariacja, więc nie mam pewności...

    Później schamiałem... Teraz muzyka jest z netu -- za free, jeśli
    nie liczyć czasu. :)

    [Boże -- wybacz mi, ale nie chcę umierać!!! Nie o to chodzi,
    że nie chcę spotkania z Tobą... Ale o to, że tu jest całkiem
    fajnie...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'