  • 1. Data: 2006-11-07 10:38:49
    Temat: [Mulibank] Wskaźniki + marża dla nowych kredytów
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    http://www.multibank.pl/co_nowego/rss/rss_komunikaty
    ?id=12001

    Uprzejmie informujemy, iż z dniem 8 listopada MultiBank dokonuje zmiany
    formuły ustalania oprocentowania dla Klientów ubiegających się o kredyt
    zabezpieczony hipoteką. Dotychczasowa forma ustalania oprocentowania w
    oparciu o " decyzję Zarządu uzasadnioną zmianami wskaźników rynkowych..."
    zastąpiona zostaje formułą opartą na stopie referencyjnej
    LIBOR3M/WIBOR3M powiększonej o marżę Banku.

    [... wycięte ...]

    KJ

  • 2. Data: 2006-11-07 11:31:09
    Temat: Re: [Mulibank] Wskaźniki + marża dla nowych kredytów
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Kamil Jońca wrote:
> [...]
    > wskaźników rynkowych..." zastąpiona zostaje formułą opartą na stopie
    > referencyjnej LIBOR3M/WIBOR3M powiększonej o marżę Banku.

    No to czyli chyba znaczaca zmiana na lepsze ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-11-07 12:05:46
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Dotychczasowa forma ustalania

    > No to czyli chyba znaczaca zmiana na lepsze ?

    no i zrobilo sie normalnie, wczesniej zarzad mogl uznaniowo zmieniac
    oprocentowanie, a teraz ustalisz na poczatku kredytu marze a stopy
    referencyjne same sie beda (rynkowo) zmieniac

    zmiana na lepsze, ciekawe jak zostana potraktowani dotychczasowi klienci?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2006-11-07 12:36:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:
    [...]

    > zmiana na lepsze, ciekawe jak zostana potraktowani dotychczasowi klienci?

    Pewnie nijak.

    KJ

  • 5. Data: 2006-11-07 13:19:09
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:eipno3$p2f$1@inews.gazeta.pl...

    Hehe, zobacz co napisali:

    Oprocentowanie kredytu będzie ustalane na podstawie stawki bazowej
    (LIBOR3M/WIBOR3M) dla danej waluty powiększonej o stałą dla danego
    kredytu marżę Banku. Zmiana oprocentowania wg nowej formuły będzie
    następować, jeśli bieżąca wartość stawki bazowej (LIBOR3M/WIBOR3M)
    będzie wyższa od ostatnio obowiązującej stawki o co najmniej 10
    punktów bazowych (0,1 punkta procentowego-10bps). Wartość bieżącej
    stawki sprawdzana jest przedostatniego dnia roboczego każdego
    miesiąca.

    A co jak bieżąca stawka będzie niższa? Nic? :-)))))) Dobre,
    dobre.... chyba wtedy znowu zmienią na "decyzję prezesa". :-)))

    marekz

  • 6. Data: 2006-11-07 13:32:21
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    MarekZ wrote:
    > A co jak bieżąca stawka będzie niższa? Nic? :-)))))) Dobre,
    > dobre.... chyba wtedy znowu zmienią na "decyzję prezesa". :-)))

    No to zmienia ale dla nowych klientow. To co masz w umowie zapisane to
    Twoje.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2006-11-07 13:37:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:eipno3$p2f$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Hehe, zobacz co napisali:

    [...]

    > A co jak bieżąca stawka będzie niższa? Nic? :-)))))) Dobre,
    > dobre.... chyba wtedy znowu zmienią na "decyzję prezesa". :-)))

    Też na to zwróciłem uwagę. Ale pewnie bez przykładowej umowy, (w której
    z kolei będzie "różna" zamiast "wyższa" ) trudno cokolwiek wnioskować.

    KJ

  • 8. Data: 2006-11-07 13:42:49
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > No to zmienia ale dla nowych klientow. To co masz w umowie
    > zapisane to Twoje.

    Czy dostrzegasz taką mozliwość, że właśnie staremu klientowi nie
    obniżą jesli kiedys wibor czy libor spadnie? Wyobraź sobie teraz,
    że wibor idzie po sinusoidzie. Jak spada - nie obniżają. Jak
    rośnie - podwyższają. Fajnie, prawda? :-))) Klientom BRE
    gratulujemy wyboru.

    marekz

  • 9. Data: 2006-11-07 13:45:30
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:eiq273$bus$1@inews.gazeta.pl...

    > Też na to zwróciłem uwagę. Ale pewnie bez przykładowej umowy, (w
    > której z kolei będzie "różna" zamiast "wyższa" ) trudno
    > cokolwiek wnioskować.

    No zapewne to pomyłka. Ale przyznasz, że gdyby takie sformułowanie
    znalazło się w umowie, to było by mistrzostwo świata w dymaniu
    nieświadomych klientów.

    marekz

  • 10. Data: 2006-11-07 13:49:20
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    MarekZ wrote:
> [...]
    > że wibor idzie po sinusoidzie. Jak spada - nie obniżają. Jak
    > rośnie - podwyższają. Fajnie, prawda? :-))) Klientom BRE

    Ciezko tak sobie gdybac :) Moze pomylka w newsie ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos