  • 1. Data: 2006-11-06 20:12:11
    Temat: kredyt pod akcje i sp. zoo
    Od: "KUBA" <d...@w...pl>

    Witam
    Ktory bank daje kredyt pod zastaw akcji dla spolki zoo?
    Szukalem na roznych portalach , obdzwonilem kilka bankow w wiekszosci nie
    maja takiej oferty.
    WIem jednak ze mozna taki kredyt dostac, tylko gdzie?
    Pozdrawiam
    KUBA

  • 2. Data: 2006-11-07 07:22:37
    Temat: Re: kredyt pod akcje i sp. zoo
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu KUBA porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ktory bank daje kredyt pod zastaw akcji dla spolki zoo?
    > WIem jednak ze mozna taki kredyt dostac, tylko gdzie?
    Skad wiesz? Moze zapytaj sie tego kto Ci to powiedzial.
    Ewentualnie przejdz sie do expandera, xeliona, openfinance - moze tam Ci
    powiedza
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-11-07 08:50:08
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > Skad wiesz? Moze zapytaj sie tego kto Ci to powiedzial.
    > Ewentualnie przejdz sie do expandera, xeliona, openfinance - moze tam Ci

    chcialem kiedys zaciagnac kredyt pod j.u. TFI i bank powiedzial ok, ale
    od razu mi powiedzieli, ze FA odpada, a na zrownowazony max. 60%
    aktualnej wartosci jednostek

    oczywiscie w momencie kiedy wartosc j.u. stanowiacych zabezpieczenie
    spadlaby ponizej wartosci kredytu do splaty - musialbym poszukac
    dodatkowego zabezpieczenia

    zatem ciezko bedzie dostac kredyt pod zastaw akcji, no chyba ze jakis
    bank sie zlituje i da np. na 30% ich wartosci

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2006-11-07 10:04:43
    Od: "KUBA" <d...@w...pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości
    Witam
    > zatem ciezko bedzie dostac kredyt pod zastaw akcji, no chyba ze jakis bank
    > sie zlituje i da np. na 30% ich wartosci
    Zastanawia mnie dlaczego bank ma problemy z dawaniem kredytu spolce, jak
    osobie prywatnej np w bosiu od reki dostaje kredyt na akcje do 200% wkladu
    wlasnego.

    > pozdrawiam
    > RobertS
    Pozdrawiam
    KUBA

  • 5. Data: 2006-11-07 10:07:32
    Od: "KUBA" <d...@w...pl>

    Użytkownik "badzio" napisał w wiadomości
> [...]
    > Skad wiesz? Moze zapytaj sie tego kto Ci to powiedzial.
    > Ewentualnie przejdz sie do expandera, xeliona, openfinance - moze tam Ci
    dzwonilem do open finance i powiedzieli dokladnie:
    " da sie , ale nie moge zdradzic bo to przekracza moje kompetencje" wiec mam
    zagwozdke
    > badzio
    KUBA

  • 6. Data: 2006-11-07 12:02:33
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Zastanawia mnie dlaczego bank ma problemy z dawaniem kredytu spolce, jak
    > osobie prywatnej np w bosiu od reki dostaje kredyt na akcje do 200% wkladu
    > wlasnego.

    a to chyba roznica, bo klient dostaje kredyt na konkretny cel = zakup
    pap. wartosciowych na runku pierwotnym, lewar moze wyniesc nawet 2000 %
    (x20), tak jest w przypadku najwiekszym gieldowych debiutow

    natomiast Ty chcesz kredyt pod zastaw akcji, nie wiemy co to za akcje,
    jak ksztaltuje sie ich kurs etc...

    swoja droga to ciekawa odp. z OF: "przekracza kompetencje", moze po
    prostu powinienes sie tam udac osobiscie i udawac super zainteresowanego
    klienta?

    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2006-11-07 12:40:52
    Od: "KUBA" <d...@w...pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości

    > natomiast Ty chcesz kredyt pod zastaw akcji, nie wiemy co to za akcje, jak
    > ksztaltuje sie ich kurs etc...
    ja chce dokladnie to samo, czyli lewar na sp zoo

  • 8. Data: 2006-11-07 21:39:03
    Od: "wojtunio" <w...@r...pl>

    KUBA napisał(a):

    > ja chce dokladnie to samo, czyli lewar na sp zoo

    O jakich lewarach wy tu piszecie ?????? Sp. z o.o. to nie DOM
    MAKLERSKI. Kolega , ktrory zadal pytanie zle sie wyrazil. W sp. z o.o.
    nie ma akcji , tylko udzialy wpolnikow (zadne "kursy" nic do nich nie
    maja).

    pzdr.

    Wojtek

  • 9. Data: 2006-11-07 21:46:14
    Od: "wojtunio" <w...@r...pl>

    wojtunio napisał(a):
> [...]
    > MAKLERSKI. Kolega , ktrory zadal pytanie zle sie wyrazil. W sp. z o.o.
    > nie ma akcji , tylko udzialy wpolnikow (zadne "kursy" nic do nich nie

    hmmmm. Zwracam honor :) Za szybko przeczytalem ...... chodzi o kredyt
    dla sp. z o.o. pod zastaw akcji .... W takim razie wszystko OK.

    pzdr.

    Wojtek