    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Multi KK] ograniczenia przy przenoszeniu
    Date: Mon, 18 Jun 2007 13:58:01 +0200

    Spieszę donieść, ze dzis dowiedzialem sie, iż suma limitow na kartach Mille
    powstalych z przeniesienia limitow kart innych bankow, nie moze byc wyzsza
    niz 25k zł.

    Zaskoczyło mnie to bardzo, tym bardziej w kontekście tego reklamowanego 15k
    "na gębę". Przy próbie kolejnych przenosin, system "dobija" do limitu 25k i
    wyżej nie puszcza w tym sensie, że przekierowuje z procedury uproszczonej na
    normalną. Było to przezabawne (w sensie min pań, które wklepywały dane), bo
    próbowałem przenieść kartę z lomitem 35k a system zaproponował jakieś 3k i
    nastapiła ogólna konsternacja. :-)) I tak oto nadal nie mam MC Mille, ale w
    tym tygodniu w takim razie zastrzegam Sephore i Amex'a i robię sobie tego MC
    jednak.

    Czy ktoś spotkał się z takim ograniczeniemw innych bankach? Ja wiem, że
    brak takiego ograniczenia w ING oraz w Rajfim (lub jest ono na jakimś
    znacznie wyższym poziomie). Przetestowałbym jeszcze może BPH ale strasznie
    nie chce mi sie tam iść.

    marekz