  • 81. Data: 2008-07-03 18:00:04
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "dl" g4egbq$uea$...@n...onet.pl

    > No, widzisz!!! Więc cała ta dyskusja na nic!!!
    > Co innego sprawdzać w cudzym, a co innego we własnym.
    > Co innego pobrać z debetówki, co innego z kredytowej.

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/taryfa_dla_cieb
    ie.pdf

    polecam strone 11, punkt 10 w tabeli :)

    Wieslaw

  • 82. Data: 2008-07-03 19:06:14
    Od: "." <b...@b...pl>

    > Tuż po wpłacie we wpłatomacie zazwyczaj nie masz dostępu do netu. :)

    A koło wpłatomatu nie ma darmowego telefonu na mLinie?
    Swoją drogą to dlaczego ten telefon jest darmowy?

  • 83. Data: 2008-07-03 19:14:32
    Od: "." <b...@b...pl>

    > Bank zarabia na
    > zdeponowanych pieniadzach bo od ilosci depozytow zaleza ich udzielane
    > pozyczki, inne inwestycjie.

    a potem płaczesz dlaczego kredyt drogi a oprocentowanie lokat niskie

    ps
    post wysłany od razu z dobrą datą

    ps2
    mam w Polsce konto jak piszesz i od początku mnie jeszcze nie kosztowało ani
    złotówki - ale po prostu umiem czytać ze zrozumieniem

  • 84. Data: 2008-07-03 19:40:32
    Od: "." <b...@b...pl>

    > Dlaczego mam tylko nie pisać? Oczywiście -- zamierzam dać pod rozwagę
    > bankowi tę ,,propozycję'' i uzależnię swoją odpowiedź (co do zamknięcia
    > rachunku) od odpowiedzi banku. :) Kwota nie jest duża -- chodzi o zasady
    > i powód istnienia banku oraz pracowniczki:

    A czy pytałeś o te opłaty? jeżeli nie to kobieta nie musiała Cię o tym
    informować bo jest to w TOiP.
    Jak masz ochotę się powywewnętrzniać to może zostaw pracownika (osobnika na
    pierwszej linii frontu) tylko idź do jakiegoś dyrektora.

    > No właśnie? :) Aby było jasne -- nie chcę korzystać
    > z usług banku, dla którego jestem tylko śmieciem. :)

    Dla każdego banku jesteś tylko śmieciem i śmieciem pozostaniesz dotąd dopuki
    nie będziesz miał konta prestiż.

    > Każdy biznes należy prowadzić jasno, wyraźnie, uczciwie

    Gdyby nie było opłaty w tabeli to nie byłoby uczciwie a tak to jest.

    > Gdyby mi za rozmowę z normalnym numerem (wyglądającym normalnie) skasowano
    > potrójnie i uprzedzono o takim procederze tylko w tabeli opłat -- też bym
    > był niezadowolony. Na szczęście zwyczajowo droższe usługi telefoniczne są
    > wyraźnie oznaczone -- na przykład stosownym numerem. :)

    g... prawda - jaka jest różnica w cenie pomiędzy nr komórki w plusie 605 709
    111 a 605 809 111

  • 85. Data: 2008-07-04 00:35:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wwieslaw" g4j41h$8p8$...@n...onet.pl

    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/taryfa_dla_cieb
    ie.pdf

    > polecam strone 11, punkt 10 w tabeli :)

    Podejrzewam, że zanim ten bank by mi tam coś zabrał, 5 razy by mnie
    uprzedził o swoich zamiarach. :) Mam tam rachunki i raczej spokojnie
    mi żyje się z tym bankiem jak dotąd. W razie czego można sobie przelać
    pieniądze z karty na konto oszczędzające i odebrać spokojnie, bez
    awantur, :) utracone złotówki. :)

    Być może to tam założę kolejny ROR, który będzie rekompensatą
    za tracone konto w Multi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 86. Data: 2008-07-04 00:36:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "." g4j8ue$t8f$...@n...news.neostrada.pl

    > a potem płaczesz dlaczego kredyt drogi a oprocentowanie lokat niskie

    Nie biorę kredytów i nie płaczę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 87. Data: 2008-07-04 00:40:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "." g4jafd$2mu$...@n...news.neostrada.pl

    > Dla każdego banku jesteś tylko śmieciem i śmieciem pozostaniesz dotąd dopuki
    > nie będziesz miał konta prestiż.

    W Twoim banku byłbym śmieciem. :) Jakoś w innych tak mnie nie traktują. :)

    W PeKaO byłem śmieciem, mając najbardziej prestiżowe. :) PeKaO chyba słynie
    z tego, że lubi udzielanie informacji ,,postronnym'' o tym, co dzieje się
    na kontach ich klientów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 88. Data: 2008-07-04 05:43:08
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-07-04 02:35, Eneuel Leszek Ciszewski stwierdził, że:
    > Być może to tam założę kolejny ROR, który będzie rekompensatą
    > za tracone konto w Multi.

    Ojej. A jeśli jednak nie ostrzegą Cię 5 razy przed pobraniem należnej
    opłaty, to dalej będziesz wylewał żale i łzy?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 89. Data: 2008-07-04 08:33:13
    Od: "." <b...@b...pl>

    > W Twoim banku byłbym śmieciem. :) Jakoś w innych tak mnie nie traktują. :)

    to że Ci nie dają tego odczuć to nie znaczy że nie jesteś :)

    > W PeKaO byłem śmieciem, mając najbardziej prestiżowe. :) PeKaO chyba
    > słynie z tego, że lubi udzielanie informacji ,,postronnym'' o tym, co
    > dzieje się na kontach ich klientów. :)

    widocznie miał do tego powód i było to zgodne z obowiązującym prawem
    gorzej jakby udzielał informacji postronnym (bez " ")

  • 90. Data: 2008-07-04 08:39:28

    > Nie biorę kredytów i nie płaczę. :)

    Moja odpowiedź była dla swena który uważa, że wszystko ma być za darmo.

    a Ty kłamiesz - używasz karty kredytowej więc kredyt posiadasz