  • 71. Data: 2008-07-02 18:22:31
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 2 Jul 2008 18:17:03 +0100, swen napisał(a):

    > Niezaleznie od pozimou obrotow i stanu konta?
    > A w ktorym to banku w Polsce jest tak za darmo?

    A chociażby w mBanku, przynudzaczu.

    > Czy jak nic nie bede mic na koncie przez rok tez nie zaplace?

    Ja nie zapłacę, ty mnie nie interesujesz, przynudzaczu.

    > Czy jak nie wykonam zadnej operacji karta tez nie zaplace?

    Jak wyżej.

    > Jesli nie, to nudzisz.

    Nie, to ty nudzisz.

    AK

  • 72. Data: 2008-07-02 21:03:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "swen" VCOak.226459$M...@n...ams2

    > Wystarczy by poinformowal go bankomat, gdzie sprawdza saldo, ze ta usluga
    > bedzie platna, kontynuowac?

    Też tak myślę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 73. Data: 2008-07-02 21:04:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "swen" DzOak.226457$M...@n...ams2

    > Raczysz zartowac!

    [..]

    I mnie wydaje się, że studiowanie ;) ofert każdego banku w poszukiwaniu
    kruczków typu płatne sprawdzanie stanu konta jest niepoważną propozycją. :)
    Czy bank ma ułatwiać mi życie, czy utrudniać?

    Pewne usługi czy towary (jak sól w solniczkach stojących na stolikach
    w restauracjach) powinny być gratisowe z założenia. Karty kredytowe
    i bankomatowe, konta i wpłaty oraz wypłaty w kasie banku nie powinny
    być obciążane prowizjami z założenia. Jeśli są -- bank powinien o tym
    uprzedzać wyraźnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 74. Data: 2008-07-02 21:09:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g4e78h$ph4$...@a...icm.edu.pl

    > Na moje pytanie, czy mogę skorzystać tam z WC, odpowiedziano mi, że
    > tak i że dla ich klientów WC jest za freeko. Zapytałem więc, ile dla
    > mnie, skoro nie jestem ich klientem. Odpowiedziano mi z uśmiechem,
    > że ich klientem jest ten, kto przekroczy prób ich lokalu. :)

    Oczywiście nie nazwano mnie tam klientem, ale gościem. :)

    > Na moje pytanie, czy mogę skorzystać tam z WC, odpowiedziano mi, że
    + tak i że dla ich gości WC jest za freeko. Zapytałem więc, ile dla
    + mnie, skoro nie jestem ich gościem. Odpowiedziano mi z uśmiechem,
    + że ich gościem jest ten, kto przekroczy prób ich lokalu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 75. Data: 2008-07-02 21:14:21
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > A chociażby w mBanku, przynudzaczu.

    > Ja nie zapłacę, ty mnie nie interesujesz, przynudzaczu.

    > Jak wyżej.

    > Nie, to ty nudzisz.
    >
    > AK

    Czyli jednak platne...
    Widzisz ja pisze o kontach darmowych dla kazdego, nie dla tego co ma wplywy,
    obroty. Darmowe to darmowe ja wiem, ze tobie ciezko to zrozumiec i nie majac
    nic do powiedzenia po prostu mardzisz jak 3 - latek.
    Ale mam nadzieje, ze sie to zmieni bo ludzie dorosleja, ty tez pewnie
    wydoroslejesz i zobaczysz troche szerzej niz tylko waski wycinek tego, ze
    masz za darmo, bo wykonujesz "obroty" na koncie... za ktore i tak placisz!!!
    Bo musisz wykazac obroty czy wpywy, czyli musisz wplacic gotowke. Widzisz w
    cywilizowanych krajach uslugi bankowe sa za darmo...
    Powiedzialem ci bys dal przyklad banku gdzie to jest za darmo... a ty co
    dajesz, jakis mbank, gdzie jak widze na stronie sa oplaty za prowadzenie
    konta czy za karte... chyba nie bardzo jeszcze kumasz co oznacza slowo ZA
    DARMO.

  • 76. Data: 2008-07-02 21:36:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    swen pisze:

    > Powiedzialem ci bys dal przyklad banku gdzie to jest za darmo... a ty co
    > dajesz, jakis mbank, gdzie jak widze na stronie sa oplaty za prowadzenie
    > konta czy za karte...

    Stwierdzam, ze jestes niepismienny.

    A tak przy okazji

    http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=3905&_18_000_
    wnioskow_o_karty_kredytowe_dziennie_do_kosza

  • 77. Data: 2008-07-03 00:06:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Andrzej Kubiak" 1tvut78wak3yc$....@4...net

    > Policzmy... cztery konta, trzy karty kredytowe. Łączne opłaty roczne za
    > cały zestaw: 0 złotych, 0 groszy, niezależnie od poziomu obrotów. Nudzisz.

    Podróże (do banków) kształcą i kosztują. :)
    Pozostałe opłaty są znikomo małe -- jak ta z pobraniem za sprawdzenie.

    -=-

    Ale najwyższą ceną jest czas, jaki marnuje się przy okazji tych ZONKów.
    Toż wczoraj przesiedziałem tutaj ,,pół'' dnia. Jeszcze gdybym gadał,
    siedząc wygodnie na trawie, nad wodą, z notebookiem na kolanach -- to
    co innego...

    Ale w tym kraju nie tylko bank Multi robi mi łaskę, ale nawet sprzedawca
    notebooka. A dokładniej nie sprzedawca, ale dystrybutor -- sprzedawcy!!!

    I oczywiście nie jest to paranoja wg niektórych osób!!!

    -=-

    I nie jest paranoją to, że najpierw dogaduję się w sklepie co do ceny
    (nie targuję -- jedynie pytam o cenę) przy płatności kartą, a następnie
    (gdy już cenę zaakceptuję, choć jest nieco wyższa niż rynkowa) słyszę,
    że sklep woli :) gotówkę i na moje proste pytanie: 'ile przy płaceniu
    kartą' słyszę jęki i zawodzenia, :) których końca nie widać, jak nie
    widać końca kary Syzyfa... :)

    -=-

    Słowem -- pierdoląca można dostać!!! Gdy ktoś juz zauważy, że zależy mi na
    czymś (bo dokładnie to obmacam) to albo podnosi cenę, albo robi mi łaskę,
    albo nie chce płacenia kartą i zmusza mnie do dźwigania makulatury...

    Ale ten sam ktoś całować będzie po rękach, nogach i (za przeproszeniem) po
    dupie innych klientów, którzy nie okażą tego, iż im zależy na kupnie... :)

    -=-

    Trzeba chyba w sklepach rżnąć głupa (może nie obrazi się Mikke za kradzież
    pomysłu antygreckiego) i udawać, że się zostało złapanym przez operatywnego
    sprzedawcę.... :) Może nawet warto patrzeć tępym spojrzeniem, oczekując
    zachęcającego rabatu...

    -=-

    Citi raz za razem wypełnia wniosek o kartę dla mnie, daje przy okazji
    jakiś prezencik (termos lub misa czy notes lub długopis z ołówkiem)
    po czym... ...wniosek ów skrzętnie odrzuca... :)

    I to jest normalne? :)

    Multi łapie klienta (przed ponad rokiem były niemal łzy w oczach, gdy
    zamykałem rachunek) po czym obdziera go przy okazji bezpłatnej wpłaty, :)
    aby mnie natychmiast stracić. :) (i to nie na stosie)

    I to wszystko nie jest paranoją? :):):)

    -=-

    Chcę kupić notebook, aby spokojnie jechać na wakacje, ale...
    Chcę kupić aparat z obiektywem, aby sobie umilić czas, ale...
    Chcę wziąć kartę, aby spokojnie płacić w sklepach, ale...
    Chcę założyć konto, aby zamieniać makulaturę na pieniądze, ale...

    -- Polbank robi łaskę przy przelewach
    -- Multi zdziera za sprawdzenie...

    Chcę kupić samochód z Dieslem i automatem, ale mam z tym problem
    i słyszę, że mogę przecież (a raczej -- powinienem) kupić samochód
    z silnikiem benzynowym lub z Dieslem, ale bez automatu!!!!

    I taki sprzedawca WIE O TYM NA PEWNO, ŻE NIE KUPIĘ SAMOCHODU
    ZE SKRZYNIĄ ,,ZWYKŁĄ'' LUB Z SILNIKIEM BENZYNOWYM, ale mimo
    tego -- próbuje wszelkich metod. Ostatnim hitem jest stwierdzenie
    'benzyna jest tańsza od oleju napędowego'...

    -- Czy są jajka?
    -- Nie, ale można iść do kina.
    -- Aha... A masło?
    -- Może pan posłuchać muzyki.
    -- A... Może jest chleb?
    -- Jest... Nie, nie ma... Będzie w przyszłym miesiącu. :)

    I to wszystko nie jest paranoją?!?!?!?

    Przypomina mi się Odessa z piosenki Wysockiego. Problem w tym, że w Odessie
    wówczas były ,,niepokoje społeczne'' i piosenka była polityczną. :)

    -=-

    Na domiar tego wszystkiego -- chcę kupić meble. :)
    Najpierw (a jakże) dzwonię (trzy dni, bo była awaria telefonu -- nie
    u mnie oczywiście) do producenta i dogaduję się z nim... Później jadę
    do białostockich sklepów... W jednym sklepie dogaduję się co i jak...
    Następnego dnia dowiaduję się, że budynek, w którym jest ów sklep,
    będzie wkrótce burzony, a sklep -- likwidowany...

  • 78. Data: 2008-07-03 00:08:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Marcin Nowakowski" g4f587$t7l$...@n...dialog.net.pl

    > Chyba? JA je widzę w TOiP.

    Innymi słowy -- bank klientów (choćby jednego -- Ciebie) będzie miał.
    Nie będzie więc płaczu i błagania o litość oraz miłosierdzie, gdy będę
    zamykał tam konto. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 79. Data: 2008-07-03 05:13:26
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 2 Jul 2008 22:14:21 +0100, swen napisał(a):

    > Powiedzialem ci bys dal przyklad banku gdzie to jest za darmo... a ty co
    > dajesz, jakis mbank, gdzie jak widze na stronie sa oplaty za prowadzenie
    > konta czy za karte...

    Przy koncie osobistym? Pokaż te opłaty, ciężki kretynie.

    AK

  • 80. Data: 2008-07-03 11:09:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g4h56h$lgk$...@a...icm.edu.pl

> [...]
    > że sklep woli :) gotówkę i na moje proste pytanie: 'ile przy płaceniu
    > kartą' słyszę jęki i zawodzenia, :) których końca nie widać, jak nie

    Tu chodziło o aparat fotograficzny w pewnej hurtowni, która ma na stanie
    50 sztuk tych aparatów... Na szczęście w FotoJokerze, w galerii (bo eFJ
    nie odpowiedział na moje pytanie) dogadałem się co do kupna po cenie
    niższej i zapłaty kartą...

    Dogadałem się to dużo powiedziane -- po prostu takie są u nich warunki.

    > Citi raz za razem wypełnia wniosek o kartę dla mnie, daje przy okazji
    > jakiś prezencik (termos lub misa czy notes lub długopis z ołówkiem)
    > po czym... ...wniosek ów skrzętnie odrzuca... :)

    Więc chyba dziurę w miesiącu zatkam kartą z WBK. :)
    (komplet to 4 karty -- mam 3; każdą wówczas można płacić
    przez pierwszy tydzień jej okresu i w razie czego można
    się ratować tymi kartami, na kórych jeszcze ;) coś jest)

> [...]
    > Następnego dnia dowiaduję się, że budynek, w którym jest ów sklep,
    > będzie wkrótce burzony, a sklep -- likwidowany...

    Oczywiście o likwidacji budynku dowiaduję się nie ze sklepu, ale
    przypadkiem, od osoby, która z tego budynku się właśnie wyprowadziła...

    W miejsce sklepu (ogromnych (jak na moje oko -- ogromnych) dwóch marketów)
    będzie budowana kolejna galeria w Białymstoku... :)

    -=-

    Oczywiście właścicielka sklepu meblowego może powiedzieć, że przy zakupie
    mebli powinienem się upewnić co do tego, czy ten sklep w ogóle będzie istniał,
    gdy będę odbierał te meble!!! Być może ma w swoich regulaminach zezwolenie na
    to, że sklep zlikwiduje, zanim meble dobiorę -- po wcześniejym wpłaceniu zaliczki...
    :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'