-
21. Data: 2005-07-09 14:05:49
Temat: Re: Multi - czemu nie pobieraja...? :)
Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>
Użytkownik wrote:
> Po pierwsze (...)
> Po drugie (...)
> Po trzecie (...)
> Po czwarte (...)
> Po piate (...)
Może byś tak po szóste napisał coś dla uprawdopodobnienia swojej tezy?
Czy też może uważasz że my maluczcy nie jesteśmy tego warci?
Bogdan B.
-
22. Data: 2005-07-09 14:06:48
Temat: Re: Multi - czemu nie pobieraja...? :)
Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>
W odpowiedzi na wypowiedź
<news:l4dvc1ln06a1eokm9aqcbtg3vs0ic8enf2@4ax.com> autorstwa niejakiego
r...@a...net.pl wyjaśniam co następuje:
> Zobaczymy czy nie zejdzie na psy jak mbank... :>
A kiedy mBank zszedł na psy? Bo nie zauważyłem, raczej dostrzegam coraz
więcej lepszego.
--
Olgierd
gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597
-
23. Data: 2005-07-09 14:08:49
Temat: Re: Multi - czemu nie pobieraja...? :)
Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>
W odpowiedzi na wypowiedź <news:daoj1e$24m$1@inews.gazeta.pl> autorstwa
niejakiego n...@g...pl wyjaśniam co następuje:
> Po piate czlowiek ma wlasne doswiadczenia.
Po szóste nadal niczego się nie dowiedzieliśmy ;-P
--
Olgierd
gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597
-
24. Data: 2005-07-09 14:15:53
Temat: Re: Multi - czemu nie pobieraja...? :)
Od: " " <n...@g...pl>
Bogdan B. <b...@w...pl> napisał(a):
> Użytkownik wrote:
> > Po pierwsze (...)
> > Po drugie (...)
> > Po trzecie (...)
> > Po czwarte (...)
> > Po piate (...)
>
> Może byś tak po szóste napisał coś dla uprawdopodobnienia swojej tezy?
> Czy też może uważasz że my maluczcy nie jesteśmy tego warci?
>
> Bogdan B.
Jezeli pracownicy tego tworu nie znaja swoich produktow bankowych,
wprowadzaja ludzi w blad swoja niewiedza, kazdy mowi co innego pomimo, ze
wszystkim jako klient zadajesz to samo pytanie, obiecuja ze oddzwonia i nikt
do ciebie nie oddzwania, do tego nierzadko sa chamscy i klient tzw. sredniak
czuje sie intruzem, bo go nie stac (jak sie okazuje NA CALE SZCZESCIE) na
pletwy, aby plawic sie w Aquarisie , to chyba wystarczy.
Sam fakt z tymi oplatamia za rzekome otwarte rachunki bez podpisania umowy.
Zapraszam na forum MB po wiecej szczegolow.
Czyms jeszcze moglbym sluzyc?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
25. Data: 2005-07-09 14:19:59
Temat: Re: Multi - czemu nie pobieraja...? :)
Od: Markus Sprungk <m...@g...com>
n...@g...pl napisał(a):
> Po pierwsze, to bez wykrzyknikow i bez tupania lapkami w klawiature.
Bo go zbijesz? :)
> Po drugie, to jak bedziesz CBS, to pogadamy.
A może jest z CBS cokolwiek to znaczy :>
> Po trzecie, jak nauczysz sie zachowywac na forum, to wtedy powrocimy do
> tematu (popros mamusie, aby nadrobila zaleglosci z twojego dziecinstwa).
W przeciwieństwie do Ciebie użytkownik "mm" zachowuje się normalnie, czego
nie można powiedzieć o Twojej pisaninie
> Po czwarte, sa miejsca, gdzie klienci bankow pisza o historiach swoich.
Czy Ty na pewno się dobrze czujesz?
> Po piate czlowiek ma wlasne doswiadczenia.
Rozumiem, że Twoje doświadczenia są ściśle tajne i za żadne skarby świata o
nich nie powiesz :>
Miło się rozmawiało
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392 m...@g...com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
-
26. Data: 2005-07-09 14:27:09
Temat: Re: Multi - czemu nie pobieraja...? :)
Od: Markus Sprungk <m...@g...com>
n...@g...pl napisał(a):
> Jezeli pracownicy tego tworu nie znaja swoich produktow bankowych,
> wprowadzaja ludzi w blad swoja niewiedza, kazdy mowi co innego pomimo, ze
> wszystkim jako klient zadajesz to samo pytanie, obiecuja ze oddzwonia i nikt
> do ciebie nie oddzwania, do tego nierzadko sa chamscy i klient tzw. sredniak
> czuje sie intruzem, bo go nie stac (jak sie okazuje NA CALE SZCZESCIE) na
> pletwy, aby plawic sie w Aquarisie , to chyba wystarczy.
I co to ma wspólnego z samym bankiem? Piszesz o jego pracownikach
A ja Ci powiem, że pogadaj z personelem w Katowicach to zmienisz zdanie. To
samo co u góry tylko w drugą stronę, czyli:
-znają produkty bankowe i to jak!
-dzwonią do upadłego i interesują się klientem (właśnie załatwiam
podwyższenie kredytu odnawialnego)
-każdy mówi to samo
-są sympatyczni i przyjemnie się z nimi rozmawia
-nie należę do Aquariusa a jestem obsługiwany tak jakbym był prezesem
korporacji :)
> Sam fakt z tymi oplatamia za rzekome otwarte rachunki bez podpisania umowy.
> Zapraszam na forum MB po wiecej szczegolow.
Poproszę o dokładnego linka bo nie widzę
> Czyms jeszcze moglbym sluzyc?
Poproszę kawę ze śmietanką, ale bez cukru
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392 m...@g...com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
-
27. Data: 2005-07-09 14:28:14
Temat: Re: Multi - czemu nie pobieraja...? :)
Od: K.N. <l...@o...pl>
>Czyms jeszcze moglbym sluzyc?
Tak, wroc tam skad przybyles.
Pzdr.
Lack
-
28. Data: 2005-07-09 14:37:17
Temat: Re: Multi - czemu nie pobieraja...? :)
Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>
Dnia Sat, 9 Jul 2005 14:15:53 +0000 (UTC),
osoba podpisana: <n...@g...pl>
napisała:
[...]
> Jezeli pracownicy tego tworu nie znaja swoich produktow bankowych,
> wprowadzaja ludzi w blad swoja niewiedza, kazdy mowi co innego pomimo, ze
> wszystkim jako klient zadajesz to samo pytanie, obiecuja ze oddzwonia i nikt
> do ciebie nie oddzwania, do tego nierzadko sa chamscy i klient tzw. sredniak
> czuje sie intruzem, bo go nie stac (jak sie okazuje NA CALE SZCZESCIE) na
> pletwy, aby plawic sie w Aquarisie , to chyba wystarczy.
Ale dokładnie to samo mogło się zdarzyć w dowolnym innym banku.
>
> Sam fakt z tymi oplatamia za rzekome otwarte rachunki bez podpisania umowy.
> Zapraszam na forum MB po wiecej szczegolow.
To znaczy ? Jest coś więcej poza paroma frustratami ?
KJ
--
Rowery treningowe, sprzęt sportowy, siłownie
http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
Talk sense to a fool and he calls you foolish.
-- Euripides
-
29. Data: 2005-07-09 14:41:55
Temat: Re: Multi - czemu nie pobieraja...? :)
Od: " " <n...@g...pl>
K.N. <l...@o...pl> napisał(a):
> >Czyms jeszcze moglbym sluzyc?
>
> Tak, wroc tam skad przybyles.
>
> Pzdr.
> Lack
Nie prosciej nie czytac mnie jak ci cos nie pasi? Nie zabiegam o twoje
czytanie moich postow, wiec zamiast wysilac sie na niemile sugestie
zastosuje sie do moich.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
30. Data: 2005-07-09 14:57:33
Temat: Re: Multi - czemu nie pobieraja...? :)
Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>
Użytkownik wrote:
> Jezeli pracownicy tego tworu nie znaja swoich produktow bankowych,
> wprowadzaja ludzi w blad swoja niewiedza, kazdy mowi co innego
> pomimo, ze wszystkim jako klient zadajesz to samo pytanie, obiecuja
> ze oddzwonia i nikt do ciebie nie oddzwania, do tego nierzadko sa
> chamscy i klient tzw. sredniak czuje sie intruzem, bo go nie stac
> (jak sie okazuje NA CALE SZCZESCIE) na pletwy, aby plawic sie w
> Aquarisie , to chyba wystarczy. (...)
To jest opis prawie każdego banku w Polsce prowadzącego działalność
detaliczną.
Jak rozumiem jesteś skrzywdzonym klientem Multibanku. Współczuję ci. Ale
twoja krzywda nie ma wielkiego wpływu na działalność Multibanku.
> Czyms jeszcze moglbym sluzyc?
Tak. Powiedz mi po co chciałeś płacić za konto 12 zł w Aquarisie? Chciałeś
tańszy kredyt?
Bogdan B.