  • 1. Data: 2002-05-11 16:54:48
    Temat: Multi i przelewy walutowe
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    hej,

    para pytan:
    - pedzcie mi, czy za kazdy rachunek walutowy (w moim przypadku do
    multikonta) place 1zl? (czyli w sumie 2zl);
    - pytanie drugie nastepujace po pierwszym i bedace wynikiem pewnego ciagu
    myslowego brzmi: co bedzie jak ktos z rachunku zlotowego przeleje pieniadze
    na moj rachunek walutowy? jak to zostanie zakwalifikowane i jakie
    ewentualnie beda prowizje? a jak bedzie wygladac sytuacja w odwrotna
    strone - walutowy -> zlotowyl?
    czy jak bede sobie przelewal miedzy wlasnymi zlotowy <-> walutowy, to tez te
    koszmarne prowizje wezma?

    pzdr.

    p.

  • 2. Data: 2002-05-11 17:34:33
    Temat: Re: Multi i przelewy walutowe
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > strone - walutowy -> zlotowyl?
    > czy jak bede sobie przelewal miedzy wlasnymi zlotowy <-> walutowy, to tez

    Kiedy dzwonilem do MultiBanku by dowiedziec sie jaka
    jest prowizja za tzw. przewalutowywanie pieniedzy, powiedziano
    mi ze takowa prowizja nie jest pobierana. Zatem mozesz byc jedynie
    stratny na kursach walut.

    Sebastian.

  • 3. Data: 2002-05-12 08:40:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Kiedy dzwonilem do MultiBanku by dowiedziec sie jaka
    > jest prowizja za tzw. przewalutowywanie pieniedzy, powiedziano
    > mi ze takowa prowizja nie jest pobierana. Zatem mozesz byc jedynie
    > stratny na kursach walut.

    ak czyli dziala numer jaki kiedys byl dopoki nie wylaczyli w BVZWBK ze mozna
    z zewnatrz sobie przelac i oni to przewalutija.
    Ponoc bedzie jak w CITI kupowac sobie i sprzedawac dolary na odleglosc.
    Ciekawe na ile jest to prawda...

  • 4. Data: 2002-05-12 11:35:59
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > ak czyli dziala numer jaki kiedys byl dopoki nie wylaczyli w BVZWBK ze
    mozna
    > z zewnatrz sobie przelac i oni to przewalutija.

    to dziala bez problemu i tak wg multi ma byc. natomiast kompletna bzdura
    jest fakt, ze wewnetrzne przelewy miedzy rachunkami nie chodza, jakkolwiek
    ma to zostac wkrotce poprawione.

    swoja droga zastanawiam sie, co mialbym zrobic, gdybym chcial "odzyskac"
    swoje usd/eur, ktore testowo w tym tygodniu "kupilem" przelewem z mbanku. w
    oddziale powiedziano mi, ze przelewy z rachunku walutowego na zlotowkowy
    dzialaja, ale niestety tak nie jest :-(

    pozdraiwam
    rafal

  • 5. Data: 2002-05-12 12:00:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > oddziale powiedziano mi, ze przelewy z rachunku walutowego na zlotowkowy

    Chyba jak w WBKu idzisz do oddzialu i robisz przelew wewnetrzny.
    Mam nadzieje ze to bedzie tez przez Inet robione :)

    BTW jak bede chcial rachunek w dolarach i Euro to tez po zlotoweczce?

  • 6. Data: 2002-05-13 19:06:51
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@p...onet.pl>

    Rafal Deptula wrote:

> [...]
    > swoje usd/eur, ktore testowo w tym tygodniu "kupilem"
    przelewem z mbanku. w
    > oddziale powiedziano mi, ze przelewy z rachunku

    przelewy z rachunku walutowgo oraz wewnętrze przelewy możesz
    robić dowolnie na razie tylko w placówcemm,
    trwają pracę aby te operacje udostępnić w innych kanałch,
    wróble ćwierkają, że powinniśmy być z tego zadowoleni (w
    przyszłości ;-)

    MJ

    --
    MJ