eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti - niewinny żarcikMulti - niewinny żarcik
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Matovy" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multi - niewinny żarcik
    Date: Thu, 15 May 2003 07:19:51 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 33
    Sender: a...@p...onet.pl@62.87.208.217
    Message-ID: <b9v7qm$s0l$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.87.208.217
    X-Trace: news.onet.pl 1052975766 28693 62.87.208.217 (15 May 2003 05:16:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 May 2003 05:16:06 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:241161
    [ ukryj nagłówki ]

    My, klienci Multi mamy okazję brać udział w konkursie Płać kartą Visa -
    wygrywaj nagrody.

    Wczoraj miałem miły i niespodziewany telefon w tej sprawie - w skrócie:
    spełniłem warunki i mam szansę na portfel - miło. Zgodziłem się wziąść
    udział w dalszej części konkursu co sprowadzało się do wyrażenia zgody na
    nagrywanie rozmowy, zweryfikowania moich danych osobowych i odpowiedzi na
    pytanie (ile cyfr ma pin do karty - o dziwo wiedzialem mimo, ze z pinu do KK
    jeszcze w zyciu nie korzystałem ;-). Po udzielonej odpowiedzi, miła Pani
    pogratulowała mi wygranej, upewniła się, że ma zostać ona wysłana na adres
    korespondencyjny i że wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych na stronie
    www banku.
    Pięknie - nie ma to jak jakiś miły akcent na zakończenie dnia.

    Mija 15-minut. Dzwoni ta sama miła Pani. Wie Pan, przed chwilą rozmawialiśmy
    w sprawie konkursu, no to niestety Pan nie wygrał bo zadzwoniliśmy do za
    dużej liczby osób i chyba się Pan nie gniewa. No i co miałem powiedzieć, że
    się gniewam? Po prostu było mi przykro i przede wszystkim głupio, bo
    zdązyłem się już pochwalić swojej dziewczynie, która przysłuchiwała się
    mojej poprzedniej rozmowie, jakiego to dobrego banku jestem klientem - teraz
    to chyba nie da mi się jej namówić, żeby również założyła konto w Multi -
    zostanie przy dotychczasowym - nie ma tam może promocji, ale wydaje mi się,
    że to chyba lepiej ....

    Ps. Jako osoba od kilku lat współpracująca ze strony klienta korporacyjnego
    z BRE Bankiem jestem dodatkowo zażenowany.

    Życzę wam mniej żałosnych przeżyć związanych z promocjami organizowanymi
    przez banki.
    --
    Matovy


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1