    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multi - podwyzszenie limitu ko
    Date: Wed, 10 Feb 2010 13:52:57 +0100

    Mam taką sytuację, że rok temu w lutym otwierałem limit kredytowy w rachunku
    na X zł. Następnie w październiku podwyższałem go o kwotę Y, za co zostało
    pobrane 0,8% prowizji. Teraz kiedy nadszedł dzień, w którym była podpisana
    umowa zostało znowu pobrane 0,8% ale od całej kwoty X+Y. Czyli w krótkim
    odstępie czasu zapłaciłem dwukrotnie prowizję od kwoty Y.

    Czy to jest prawidłowe ze strony banku? Mieliście podobne przypadki? Bo może
    powinno być tak, że należało pobrać prowizję tylko od kwoty X. Rzygać mi się
    chce na myśl o składaniu kolejnej reklamacji w Multi, więc na początek pytam
    tutaj.