eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[MultiBank] Chwalimy › [MultiBank] Chwalimy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-fra1.dfn.de
    !newsfeed.ision.net!ision!newsfeed.freenet.de!feed.news.tiscali.de!news.maxwell
    .syr.edu!teleglobe.net!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [MultiBank] Chwalimy
    Date: Wed, 22 Dec 2004 14:08:09 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 48
    Message-ID: <cqbrr7$mth$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: fideltronik.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1103721127 23473 213.25.149.162 (22 Dec 2004 13:12:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Dec 2004 13:12:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:330236
    [ ukryj nagłówki ]

    Kiedyś napisałem kilka krytycznych słów o MultiBanku, dla równowagi
    dzisiaj napiszę coś miłego ;-)

    Wypełniłem wniosek o otwarcie konta oraz przyznanie karty kredytowej
    przez Internet na początku grudnia. Dość szybko dostałem umowę do
    podpisania, nie zgadzały się jednak dane mojego dowodu osobistego: w
    systemie zostały stare dane, a pracownik przygotowujący umowę nie
    zmienił ich (choć pozostałe dane już się zgadzały, mimo że również
    uległy zmianie od czasu mojej poprzedniej przygody z Multi).

    Dzwoniąc na MultiLinię już byłem przygotowany na fakt, że albo będę
    musiał podpisać taką umowę i dopiero potem dokonać zmiany danych, albo
    będę musiał najpierw wysłać ksero dowodu i dopiero wtedy dostanę nową
    umowę do podpisania. Jednak konsultantka porównała dane z wniosku z
    danymi w systemie, przeprosiła i poinformowała, bym nie podpisywał
    błędnej umowy i poczekał na nową.

    Wybrałem się jednak do CUF (Kraków) w celu dostarczenia dokumentów
    potrzebnych do wydania karty kredytowej. Jednak nie miałem wszystkich
    dokumentów przy sobie (zapomniałem o książeczce wojskowej - ale to moja
    wina, gdyż na potwierdzeniu przyjęcia wniosku była informacja, że będzie
    potrzebna), zostałem więc poproszony o uzupełnienie dnia następnego.

    Zapytałem przy okazji, czy nie dałoby się wydrukować umowy na miejscu w
    CUF i podpisać, również nie wierząc w taką możliwość, gdyż procedura to
    procedura i jak zakładałem konto przez WWW, to jestem zdany na łaskę i
    niełaskę poczty oraz centrali. Lecz nie było z tym problemu:
    konsultantka wydrukowała umowę, przeprowadziła aktywację konta,
    uaktywniła listę haseł jednorazowych, zamówiła dla mnie i żony karty VE,
    zadzwoniła na MultiLinię i podała słuchawkę, by żona mogła aktywować
    dostęp przez www i telefon (ja już miałem aktywne). Wszystko działo się
    bardzo szybko i sprawnie.

    Dziś rano przywiozłem książeczkę wojskową do CUFu. I już po dwóch
    godzinach dostałem maila oraz telefon od pani z oddziału, że wniosek
    został ostatecznie zaakceptowany i mam czekać na kartę, która przyjdzie
    pocztą. Okazuje się, że oddziały Multi mogą podjąć samodzielną decyzję o
    przyznaniu karty w oparciu o scoring (i tylko w przypadku decyzji
    negatywnej wniosek przekazywany jest do centrali).

    Jednym słowem: gdybym poszedł od razu do oddziału i przyniósł wszystkie
    wymagane dokumenty, miałbym otwarte konto i przyznaną kartę kredytową w
    jeden dzień.

    Teraz czekam, aż karty przyjdą pocztą.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1