-
1. Data: 2004-12-22 13:08:09
Temat: [MultiBank] Chwalimy
Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>
Kiedyś napisałem kilka krytycznych słów o MultiBanku, dla równowagi
dzisiaj napiszę coś miłego ;-)
Wypełniłem wniosek o otwarcie konta oraz przyznanie karty kredytowej
przez Internet na początku grudnia. Dość szybko dostałem umowę do
podpisania, nie zgadzały się jednak dane mojego dowodu osobistego: w
systemie zostały stare dane, a pracownik przygotowujący umowę nie
zmienił ich (choć pozostałe dane już się zgadzały, mimo że również
uległy zmianie od czasu mojej poprzedniej przygody z Multi).
Dzwoniąc na MultiLinię już byłem przygotowany na fakt, że albo będę
musiał podpisać taką umowę i dopiero potem dokonać zmiany danych, albo
będę musiał najpierw wysłać ksero dowodu i dopiero wtedy dostanę nową
umowę do podpisania. Jednak konsultantka porównała dane z wniosku z
danymi w systemie, przeprosiła i poinformowała, bym nie podpisywał
błędnej umowy i poczekał na nową.
Wybrałem się jednak do CUF (Kraków) w celu dostarczenia dokumentów
potrzebnych do wydania karty kredytowej. Jednak nie miałem wszystkich
dokumentów przy sobie (zapomniałem o książeczce wojskowej - ale to moja
wina, gdyż na potwierdzeniu przyjęcia wniosku była informacja, że będzie
potrzebna), zostałem więc poproszony o uzupełnienie dnia następnego.
Zapytałem przy okazji, czy nie dałoby się wydrukować umowy na miejscu w
CUF i podpisać, również nie wierząc w taką możliwość, gdyż procedura to
procedura i jak zakładałem konto przez WWW, to jestem zdany na łaskę i
niełaskę poczty oraz centrali. Lecz nie było z tym problemu:
konsultantka wydrukowała umowę, przeprowadziła aktywację konta,
uaktywniła listę haseł jednorazowych, zamówiła dla mnie i żony karty VE,
zadzwoniła na MultiLinię i podała słuchawkę, by żona mogła aktywować
dostęp przez www i telefon (ja już miałem aktywne). Wszystko działo się
bardzo szybko i sprawnie.
Dziś rano przywiozłem książeczkę wojskową do CUFu. I już po dwóch
godzinach dostałem maila oraz telefon od pani z oddziału, że wniosek
został ostatecznie zaakceptowany i mam czekać na kartę, która przyjdzie
pocztą. Okazuje się, że oddziały Multi mogą podjąć samodzielną decyzję o
przyznaniu karty w oparciu o scoring (i tylko w przypadku decyzji
negatywnej wniosek przekazywany jest do centrali).
Jednym słowem: gdybym poszedł od razu do oddziału i przyniósł wszystkie
wymagane dokumenty, miałbym otwarte konto i przyznaną kartę kredytową w
jeden dzień.
Teraz czekam, aż karty przyjdą pocztą.
--
Marek