  • 1. Data: 2003-06-05 10:41:43
    Temat: MultiBank - KREDYT ODNAWIALNY 0% PROWIZJI
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - wprowadza od 9 czerwca do
    15 lipca br. wakacyjną ofertę - KREDYT ODNAWIALNY 0% PROWIZJI. Akcja
    obejmie kredyty w ramach rachunków MultiKonto jestem, ja i my. Wszyscy
    obecni i przyszli klienci MultiBanku, będą mogli uzyskać kredyt
    odnawialny bez płacenia prowizji z tytułu jego przyznania.
    Oprocentowanie nominalne kredytu wyniesie 11,8% w PLN w skali roku.
    Dodatkowo Klientom, którzy zdecydują się na przeniesienie kredytu
    odnawialnego z innego banku, MultiBank gwarantuje uzyskanie limitu
    kredytowego wyższego o 20% niż w poprzednim banku - 120%
    dotychczasowego limitu. Przeniesiony kredyt odnawialny będzie
    przyznany na podstawie uproszczonej procedury. Podstawą do jego
    uzyskania jest posiadanie limitu kredytowego w innym banku od minimum
    6 miesięcy i brak negatywnych zdarzeń w historii kredytowania. W
    większości przypadków przy przeniesieniu kredytu z innego banku,
    MultiBank może nie wymagać składania zaświadczeń o dochodach i
    zatrudnieniu.
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2653

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-06-05 10:51:16
    Temat: Re: MultiBank - KREDYT ODNAWIALNY 0% PROWIZJI
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

    > obejmie kredyty w ramach rachunków MultiKonto jestem, ja i my. Wszyscy

    I znowu 'zapomnieli' o Aquariusie :(

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-06-05 11:09:39
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Zaczyna sie marketing a'la sieci komorkowe...
    Nowi welcome, o starych sie zapomina...

    ps.
    2 miesiace temu zabulilem wlasnie... :-/

  • 4. Data: 2003-06-05 12:00:35
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:e59udvgi4gmrg4n1c6svri0no8m7l209ce@4ax.com

    > Zaczyna sie marketing a'la sieci komorkowe...
    > Nowi welcome, o starych sie zapomina...

    Nowych sie faktycznie sciaga, ale nie zapomina o starych.
    Nowi zostana przeciez standardowo "skasowani" za rok
    za odnowienie linii kredytowej. Promocja dotyczy tylko
    braku oplaty za przyznanie.

    --
    Zastrzezenie: Nie zgadzam sie na wysylanie ofert na adres uzyty
    do/podczas wyslania tej wiadomosci.

  • 5. Data: 2003-06-05 12:18:39
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Kulka <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Dokładnie. W dodatku nie ma także nowych kart debetowych dla Aquariusa.
    > Skandal.

    Tu się zgodzę. Też czeka na nową debetówkę. Ale z tego co już wyczytałem, to
    nie da się i tak wymienić na nową przed końcem ważności starej.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-06-05 12:53:41
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał:

    > Tu się zgodzę.

    Ja również ;-//

    > Też czeka na nową debetówkę. Ale z tego co już wyczytałem, to
    > nie da się i tak wymienić na nową przed końcem ważności starej.

    Wymienić można (bez zastrzegania), tyle że nie ma tych 'nowych' kart dla aqua
    ;-( Podobno do końca lipca mają być, ale cholera ich tam wie...

  • 7. Data: 2003-06-05 13:44:34
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

  • 8. Data: 2003-06-05 13:50:13
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Wymienić można (bez zastrzegania), tyle że nie ma tych 'nowych' kart dla aqua
    > ;-( Podobno do końca lipca mają być, ale cholera ich tam wie...

    Aham. No to i tak termin się przesuwa :(
    Pewnie im brązowej farby zabrakło *eg*

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2003-06-05 13:55:02
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał:

    > Aham. No to i tak termin się przesuwa :(

    Ano ;-((

    > Pewnie im brązowej farby zabrakło *eg*

    Coś mi się raczej wydaje, że aqua będzie miał inne limity...