  • Data: 2003-08-12 04:51:10
    Temat: MultiBank - porazka
    Od: "katalyzator" <k...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Wstaje sobie rano, juz spakowany gotowy do wyjazdu na wakacje, zostalo mi tylko
    przelac kaske z konta walutowego na Multikonto, co
    zazwyczj trwa kilka chwil i.... lipa ot co widze: "BGE8003 OPERACJA NIE JEST
    DOSTEPNA"
    12 prób i to samo, nie probuje juz, bo mi zostalo tylko kilka hasel jednorazowych.
    No i co zrobic? Wyjazd musze przelozyc na nastepny dzien, a jestem juz umowiony ze
    znajomymi.
    No tak, powinienem pomyslec o tym wczesnie, wyplacic kase tydzien wczesniej i wsadzic
    do skarpety. Trzeba przewidywac rozne sytuacje
    takie jak trzesienia ziemi, powodzie, atak Talibow i niesprawny system Multi...
    Ech.... a bylo tak bezproblemowo....
    Jeszcze jeden dzien w miescie i wluczenie sie po bankach............
    Popsulem sobie humor :-((((
    Pozdrawiam
    Wszystkich
    k.