  • 41. Data: 2002-10-19 11:21:39
    Temat: Re: MultiKK ;)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Hmm, ktore ? Bo mi wychodzi ze w zasadzie tylko Lukas (liczac juz po
    > cenach z po promocji) i BZWBK. Z tym, ze w BZWBK za zdjecie trzeba
    > doplacic i wtedy juz taniej nie jest.

    Wlasnie.

    > Natomiast karta Lukasa jest IMO ok, ale ne pewo stoi o klase nizej niz
    > KK Multi.

    Tu sie zgadzam.

    > No ale to tylko moje zdanie, moge nie byc tu obiektywny.

    IMO za ta_cene_to najlepsza kk ;-)) Nie mowiac juz nic o fajnych opcjach
    przez inet, limity, PIN, WAP, SMS bo tutaj jest IMO najnowoczesniejsza ;-)))

  • 42. Data: 2002-10-19 12:25:01
    Od: "LeszekR." <l...@k...otnok.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > IMO za ta_cene_to najlepsza kk ;-)) Nie mowiac juz nic o fajnych opcjach
    > przez inet, limity, PIN, WAP, SMS bo tutaj jest IMO najnowoczesniejsza
    ;-)))

    Fakt, nie jest taka zła, tylko jeszcze gdyby warunki ubezpieczenia mogły być
    lepsze wtedy można byłoby się zastanowić nad przejściem na KK Multi.

    LeszekR.

  • 43. Data: 2002-10-19 12:25:39
    Od: "LeszekR." <l...@k...otnok.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Moga byc wyciagi z innej KK z 3 ostatnich miesiecy. Z tym, ze
    > jednoczesnie trzeba przedstawic potwierdzenie rezygnacji ze starej
    > karty.

    A to nie można według Multi mieć dwóch kart?

    LeszekR.

  • 44. Data: 2002-10-19 12:31:01
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aorj2d$k5c$1@news.tpi.pl, LeszekR. wrote:
    > Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w
    > wiadomości news:f2t1ru0njjv3v9e9l279345crgvf85u7q7@4ax.com...
    >
    > A to nie można według Multi mieć dwóch kart?

    pewnie mozna, ale nie jesli przedstawiasz historie karty to jako jedyny
    dowod zdolnosci kredytowej, no bo nie wiedza, czy ta zdolnosc sie moze nagle
    podwoic

  • 45. Data: 2002-10-19 12:55:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > pewnie mozna, ale nie jesli przedstawiasz historie karty to jako jedyny
    > dowod zdolnosci kredytowej, no bo nie wiedza, czy ta zdolnosc sie moze
    nagle
    > podwoic

    Myslisz, ze nie sprawdzaja zdolnosci kredytowej tylko opieraja sie na
    limicie przyznanym przez inny bank? Ciewaw jestem co bedzie jak zrezygnujesz
    z innej karty, a Multi nie da swojej ;). Wypytalem MultiLinke i wiem, ze
    przyznanie karty po zrezygnowaniu ze starej nie jest automatyczne. Tak samo
    nie mozna zamienic przyznanego limitu kredytowego na karte. Mozna zamknac
    limit i wystapic o karte, ale gwarancji ze ja dostaniesz nie ma.

    Maciej

  • 46. Data: 2002-10-19 18:52:13
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 19 Oct 2002 08:56:17 +0200, "Robert"
    <m...@w...pl> wrote:

    >A np. same PITy za rok mogłyby być (PIT-8, PIT-11) - w tym jeden stałe
    >zatrudnienie, ale wiekszosc dochodow ze zlecen, chodzi o uzyskanie wyzszego
    >limitu niz wynikajacego ze stalego zatrudnienia?

    Do uznania umow zlecenia potrzebne jest przedstawienie tych umow za 12
    mc - powinna byc zachowana ciaglosc.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 47. Data: 2002-10-21 09:07:47
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Wojtek Frabinski wrote:

    > Moga byc wyciagi z innej KK z 3 ostatnich miesiecy. Z tym, ze
    > jednoczesnie trzeba przedstawic potwierdzenie rezygnacji ze starej
    > karty.

    A jak to potwierdzenie ma wyglądać? Może być takie:

    W trybie §35 p. 3 regulaminu karty kredytowej Visa Classic Lukas Banku
    rezygnuję ze wznowienia karty nr.....

    Czy poprzednia karta musi być już martwa?

    pzdr

    Tomek

  • 48. Data: 2002-10-21 10:25:33
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Hmm, ktore ? Bo mi wychodzi ze w zasadzie tylko Lukas (liczac juz po
    > cenach z po promocji) i BZWBK. Z tym, ze w BZWBK za zdjecie trzeba

    liczac po normalnych cenach

    > doplacic i wtedy juz taniej nie jest.

    zdjecie mi niepotrzebne

    > Natomiast karta Lukasa jest IMO ok, ale ne pewo stoi o klase nizej niz
    > KK Multi.

    pod jakimi wzgledami ?

    > No ale to tylko moje zdanie, moge nie byc tu obiektywny.

    nie ma obiektywnych przeslanek ?

    D.

  • 49. Data: 2002-10-21 12:45:53
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap0kk6$fao$1@news.tpi.pl, Dave wrote:

    > pod jakimi wzgledami ?

    - podgląd przez net
    - możliwość automatycznej spłaty zadłużenia
    - samodzielne ustalanie limitów typów transakcji
    - dłuższy GP (najdłuższy w Polsce (?))
    - zdjęcie
    - estetyka ;)

  • 50. Data: 2002-10-21 21:03:35
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 21 Oct 2002 11:07:47 +0200, t...@p...fm (Tomasz
    Staszewski) wrote:

    >W trybie §35 p. 3 regulaminu karty kredytowej Visa Classic Lukas Banku
    >rezygnuję ze wznowienia karty nr.....
    >Czy poprzednia karta musi być już martwa?

    Tak wlasnie powinno byc.
    Przed koncem waznosci karty jeszcze sporo mozna narozrabiac :(