  • 11. Data: 2010-02-10 11:04:17
    Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 10 Lut, 08:05, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > bo jakie dziwne te reklamacje sk adacie, widocznie maj problem z
    > systemem i kody pocztowe nie odpowiadaj odpowiednim
    > miejscowo ci ...szkoda tylko, e bank si nie potrafi do tego przyzna
    >
    > sk ada em ju kilka reklamacji w Multi i by y rozpatrywane w
    > akceptowalnym przeze mnie trybie
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Moje reklamacje nie dotyczyły kodów pocztowych :)
    Odniosłem się tylko do terminów rozpatrywania reklamacji, nie treści.

  • 12. Data: 2010-02-10 12:40:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-02-10, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > poza tym byłem w stałym kontakcie z doradcą AQ i wiedziałem jak się
    > sprawy mają ;-)

    Ty - Poznań, oni to pewnie Warszawa. ;)
    Tak obserwuję i są to dla mnie dwa różne światy... :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2010-02-10 13:57:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ty - Poznań, oni to pewnie Warszawa. ;)
    > Tak obserwuję i są to dla mnie dwa różne światy... :)

    racja, kiedy chciałem coś załatwić w placówce Multi w stolycy to
    zostałem ślicznie olany...w Poznaniu nie miałem jeszcze takiej sytuacji,
    może na jednego doradcę przypada tutaj mniejsza liczba klientów?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2010-02-10 17:52:28
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 10 Lut, 08:10, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > To skąd wiesz, że Ci nie odpowiedzieli? Może wysłali odpowiedź pocztą? ;-)))

    Nie no, tez o tym pomyslalem i dodalem adres korespondencyjny ;-)

    Pozdrawiam
    Rafal