  • 1. Data: 2007-07-28 13:24:55
    Temat: Multibank Aquarius vs KB ekstrakonto VIP
    Od: "Filip" <f...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    zastanawiam się nad zmianą banku z Multi na KB, konta w wersji jak w temacie.
    Głównym motywem tego ruchu jest fakt, że w KB kredyt odnawialny jest o prawie
    3 punkty procentowe tańszy niż w Multi, co w skali roku oznacza kilkaset
    złotych różnicy i jest dla mnie wystarczającym powodem by rozejrzeć się za
    alternatywną ofertą. Dodatkowo na plus KB przemawia fakt, że można wypłacać
    bezprowizyjnie pieniądze z sieci bankomatów spółdzielczych, co w związku z
    naszą przeprowadzką na głębokie mazowsze ma sens ;-)
    I teraz mam kilka pytań do posiadaczy kont w KB, bądź innych znawców:
    1)W jaki sposób ustalane jest oprocentowanie kredytu odnawialnego i czy zawsze
    było ono tak korzystne?
    2) Czy rachunki w KB są odmiejscowione? Jedną z największych zalet Multibanku
    było dla mnie to, że nie ważne w jakim oddziale się zjawiłem zawsze wszystko
    moglem załatwić. A tu przy składaniu wniosku w KB jest rubryczka, gdzie trzeba
    wybrać oddział, który będzie prowadził rachunek (?!)
    3)Jaki jest system dostępu internetowego? Wygodny? Definiowanie przelewów
    przyszłych działa? Jaki jest podgląd historii?
    4)Jak jest z księgowaniem przelewów przychodzących? O której jest ostatnie
    księgowanie? (W BPH jest o 1430 i regularnie miałem problemy ze spłatą karty,
    bo niby data efektywna przelewu właściwa, wszystko ok, ale pieniądze były
    księgowane na rachunku około 3.30 dnia następnego i trzeba było reklamacje
    słać i słać)
    5)Czy w podglądzie www są widoczne blokady z kart?
    6)Jakie są ogólne wrażenia z korzystania? Bank przyjazny? Jakieś niemiłe przygody?

  • 2. Data: 2007-07-28 13:48:21
    Temat: Re: Multibank Aquarius vs KB ekstrakonto VIP
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Filip" wrote in message

> [...]
    > 5)Czy w podglądzie www są widoczne blokady z kart?
    > 6)Jakie są ogólne wrażenia z korzystania? Bank przyjazny? Jakieś niemiłe

    witaj
    własnie niedawno o tym pisalismy
    znajdź temat "Kredyt Bank - Ekstrakonto VIP - opinie?" z 25.07.2007

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2007-07-28 13:54:58
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Filip" wrote in message

> [...]
    > księgowane na rachunku około 3.30 dnia następnego i trzeba było reklamacje

    wychodzące
    08:00 11:30 14:00
    przychodzące
    12:00 16:00 18:00

    > 5)Czy w podglądzie www są widoczne blokady z kart?

    jest data i kwota blokady

    a co do KB24.pl dla mnie OK

  • 4. Data: 2007-07-28 13:57:36

    Zauważ, że oprocentowanie 8,88 obowiązuje przez pierwsze 12 miesięcy,
    potem standardowo około 14%.