  • 1. Data: 2007-07-28 09:05:59
    Temat: karta Visa - Multibank
    Od: "Mac" <g...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy placac wypukla karta kredytowa Visa za granica (Niemcy, Szwajcaria,
    Wlochy) Multibank gdzie mam konto potraca mi jakas prowizje za dokonane zakupy?

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2007-07-28 09:30:24
    Temat: Re: karta Visa - Multibank
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:4cdf.00000044.46ab06f6@newsgate.onet.pl, *Mac* wrote:

    > Czy placac wypukla karta kredytowa Visa za granica (Niemcy,
    > Szwajcaria, Wlochy) Multibank gdzie mam konto potraca mi jakas
    > prowizje za dokonane zakupy?

    A sprawdziles w Tabeli Oplat i Prowizji swojego banku?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-07-30 09:30:57
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

    > Czy placac wypukla karta kredytowa Visa za granica (Niemcy, Szwajcaria,
    > Wlochy) Multibank gdzie mam konto potraca mi jakas prowizje za dokonane
    zakupy?

    place regularnie firmie niemieckiej
    tylko zamiana po kursie Euro

    --