eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - Godlo Jakosci ObslugiMultibank - Godlo Jakosci Obslugi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multibank - Godlo Jakosci Obslugi
    Date: Tue, 19 May 2009 22:07:30 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 27
    Message-ID: <guv2un$n0o$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1242763034 23576 87.239.217.30 (19 May 2009 19:57:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 May 2009 19:57:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-EsetScannerBuild: 4931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:487270
    [ ukryj nagłówki ]

    No nie mogłem sie powstrzymać:
    http://media.multibank.pl/pr/118777/jakos-czy-jakosc
    -bank-czy-multibank

    Fragmenty:
    "1-go maja MultiBank rozpoczął kampanię promującą rachunki ze zwrotem opłat
    dla Klientów indywidualnych. W komunikacji wykorzystuje radio, Internet,
    outdoor oraz powierzchnię witryn w placówkach. Akcja potrwa do 31 czerwca
    2009 r."

    Już nawet mniejsza o ten "31 czerwca"...

    "- Jakość to jeden z podstawowych elementów pozycjonujących markę
    MultiBanku. Odwołujemy się do nagrody, którą niedawno otrzymaliśmy, by
    kolejny raz podkreślić korzyści płynące z posiadania i aktywnego użytkowania
    konta w naszym banku. Dlatego przypominamy, że osoby aktywnie korzystające z
    rachunku mogą uniknąć opłat. - mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Biura
    Marketingu MultiBanku - Treść komunikatu to odpowiedź na obecną sytuację
    rynkową, a szczególnie na trend powszechnego podnoszenia opłat za
    standardowe usługi bankowe - na przykład za prowadzenie rachunku. W
    MultiBanku Klient racjonalnie wykorzystujący produkty bankowe może nie
    odczuć tych zmian, a nawet poczynić pewne oszczędności Nowoczesnym
    instytucjom finansowym, a taką jest MultiBank, szczególnie zależy na
    budowaniu partnerskich relacji ze swoimi Klientami. Aktywna współpraca to
    relacja korzystna dla obu stron - dla banku i dla Klienta - dodaje."

    W.B olanowski to ten sam człowiek, który zaczynał razem z mBankiem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 19.05.09 20:17 Mithos
  • 19.05.09 20:25 MK

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1