-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.astercity.net!not
-for-mail
From: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: [Multibank] Nie życzę nikomu - długie i smutne
Date: Mon, 15 Sep 2003 21:52:29 +0200
Organization: Aster City Net
Lines: 69
Message-ID: <bk54s4$he0$1@foka1.acn.pl>
NNTP-Posting-Host: 62.121.95.45
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: foka1.acn.pl 1063655111 17856 62.121.95.45 (15 Sep 2003 19:45:11 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...net
NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Sep 2003 19:45:11 +0000 (UTC)
X-Tech-Contact: u...@a...net
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:259683
[ ukryj nagłówki ]Pisałem już kiedyś na grupie, jakie miałem doświadczenia z tą firmą
http://tinyurl.com/nfsl
Otóż teraz nastąpił ciąg dalszy.
Złożyłem dyspozycję zamknięcia konta, wpłaciłem do kasy należność za
prowadzenie konta i wydanie karty (coby pan mi przyjął wniosek i coby
mnie nie wpisali na jakąś shit-listę) i od razu złożyłem reklamację
mniej więcej tej treści: Proszę mi zwrócić opłatę za wydanie karty, bo
zostałem kilkakrotnie wprowadzony w błąd odnośnie oferty i mimo
umocowania opłaty w regulaminach jest to IMO krzywdzące, tym bardziej że
jej nie aktywowałem ani nie używałem. Zamknięcie konta i złożenie
reklamacji poszło sprawnie, widać doświadczenie robi swoje. Zażądałem
także zwrotu dokumentów które składałem (regulamin tak stanowi),
usłyszałem że pan przekaże koleżance która prowadziła sprawę i jutro
koleżanka zadzwoni.
Czekałem dwa dni.
Trzeciego dnia po południu chciałem zadzwonić do oddziału i się
przypomnieć; niestety numery telefonów są tam zastrzeżone, Multilinia
odmiawia ich podania lub połączenia i godzi się tylko przekazać
wiadomość. No cóż, zostawiłem wiadomość prosząc z naciskiem o pilny
kontakt.
Znowu czekałem dwa dni (poczty elektronicznej, faksu czy telefonu nie
mają?).
Po znaczącym braku odzewu znów zadzwoniłem na Multilinię, tym razem
przezornie notując nazwisko rozmówczyni. Okazało się to zbędne, jednak
przy okazji dowiedziałem się że na kontakt mam czekać trzy dni bo mają
taki tryb pracy. No nieźle, myślę sobie - poczekam...
Za kilka dni zadzwoniła do mnie sympatyczna pani z kredytów w Łodzi w
sprawie dokumentów; okazało się, że Łódź nie ma pojęcia gdzie one są i
prosi o podanie rysopisu pracownika z którym rozmawiałem. Rozbawiło mnie
to, ale działania tej pani okazały się skuteczne bo niedługo dostałem
informację że papiery się znalazły. Cóż, przynajmniej komuś się chciało.
A tymczasem przyszedł smutny, rozwiewający moje złudzenia list od pana
Andrzeja Dylewskiego, wiceszefa departamentu sprzedaży - odpowiedż na
moją reklamację. Wynika z listu, że opłaty są w taryfie i że nie ma możl
iwości pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Czytać należy: pracownik
może mówić co mu się podoba, przeczytaj chamie regulaminy i pocałuj nas
w dupę.
Zapytać można: jak mogę opierać się wyłącznie na regulaminie kredytów,
skoro jest on standardowy i obowiązuje w każdym trybie przyznawania ??
Wbrew moim przypuszczeniom, bank obciążył mnie wszystkimi kosztami
jakimi tylko mógł.
Nawet Pekao umie zwrócić opłatę jeśli klient nie wykorzystał karty
(zwrócił ją wcześniej); wiele banków szanuje klienta i w przypadku
wprowadzenia go w błąd przez pracownika zwraca opłaty które pobrał
niehonorowo. Najwidoczniej od Multibanku takich rzeczy wymagać nie
należy.
Podsumowanie:
Skuszony ofertą zapłaciłem w BGŻ za wydruki z konta i opinię, zapłaciłem
też za prowadzenie rachunku i za wydanie karty w Multibanku, na dodatek
zmarnowałem masę czasu i nerwów przy załatwianiu wszystkiego. Niestety,
regulamin kredytów mówi, że bank może żądać dokumentów jakich chce. A że
taki zapis jest w każdym chyba regulaminie, dałem się zrobić w konia jak
gówniarz naiwnie wierząc w to co przeczytałem i usłyszałem i pochopnie
podejmując decyzję o przeniesieniu do Multi swoich rozliczeń.
Zamierzałem wprawdzie nie dać za wygraną i dalej się kłócić, bo
pieniędzy które straciłem na biznesie z MB nie znalazłem na ulicy, ale
już mi się odechciało. Pal diabli te kilkadziesiąt złotych; jak za cenną
nauczkę to wcale rozsądna cena. Więcej mnie w balona nie zrobią, bo będę
omijał szerokim łukiem i każdemu radzę to samo.
--
ukłony - skowi
skowi (at) gazeta pl
gg: 2539349
Następne wpisy z tego wątku
- 15.09.03 22:11 Tom
- 16.09.03 07:03 SławekM
- 16.09.03 07:13 blad
- 16.09.03 07:57 Maciek Kycler
- 16.09.03 08:00 Robert Wicik
- 16.09.03 08:19
- 16.09.03 08:31 Przemysław Maciuszko
- 16.09.03 09:53 Darek
- 16.09.03 09:53 Darek
- 16.09.03 15:47 Piotr Grzegorz Skowronski
- 16.09.03 19:08 Paweł P.
- 16.09.03 21:48
- 16.09.03 22:33 Paweł P.
- 17.09.03 07:26 Piotr Grzegorz Skowronski
- 17.09.03 07:28 Danio
Najnowsze wątki z tej grupy
- Obcokrajowcy w bankach
- Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- Dlaczego takie preferencje banków?
- Awaria BNP Paribas
- Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- czy zablokują mi środki?
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
Najnowsze wątki
- 2025-02-18 Obcokrajowcy w bankach
- 2025-02-13 Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-21 czy zablokują mi środki?
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...