  • 11. Data: 2007-05-08 22:27:14
    Temat: Re: [Multibank] Oplata za karte ktorej nie ma
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Samotnik pisze:

    > * da się podnieść limit telefonicznie bez noszenia papierów (no, chyba,
    > właśnie jestem w trakcie, ale wszystko jest na dobrej drodze, chociaż w
    > BRE to nigdy nic nie wiadomo... ;)

    A tego to akurat spróbowałem i kazali mi przynieść papiery - po dwóch
    latach regularnego przelewania to nich mojej wypłaty :)

    > Kosztuje tyle samo co inne, no może jest u góry stawki, ale w ciągu roku chyba
    > dłużej trwają promocje gdzie wydają za darmo, niż ten okres bez promocji. Progi do
    > zwolnienia z opłat w kolejnych latach ma również standardowe, więc nie jest pod tym

    > względem ani lepsza, ani gorsza.

    Według mnie to tak naprawdę nic się tam nie zmienia, znaczy przez dwa
    lata jak tam byłem, to podnieśli raz opłaty zawile to tłumacząc, że je
    obniżają w efekcie zamiast 8 zł za konto MY płaciłem 10 zł. Co chwilę
    jakieś bezsensowne promocje np Walentynkowe i inne dziwadła, ale oferta
    ciągle ta sama. Teraz mam praktycznie to samo za 0 zł.

    > Z wad to potrafię wymienić tylko brak sensownie zrobionych przelewów z
    > rachunku karty i wycierające się srebrne literki.

    Ja bym dorzucił jeszcze brak przelewu zbiorczego, zacinające się
    wpłatomaty z info od pani na partyline, że przyjmuję to jako zwykła
    reklamację - 30 dni (sic!)

    PS Uważam Multi za dobry bank, szczególnie dostęp www, jednak ogólnie to
    rewelacji nie ma i deko za drogo jak na dzisiejsze czasy.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 12. Data: 2007-05-08 22:29:54
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 08.05.2007 Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał/a:

    > A tego to akurat spróbowałem i kazali mi przynieść papiery - po dwóch
    > latach regularnego przelewania to nich mojej wypłaty :)

    > Według mnie to tak naprawdę nic się tam nie zmienia, znaczy przez dwa

    Wroć - pisałem o karcie, a nie o banku. Dalsza część Twojego posta jest nie
    na temat. Do Multi jako do *banku* też wielkiego szacunku nie mam...
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/