eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Problemy z KK[Multibank] Problemy z KK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Multibank] Problemy z KK
    Date: Wed, 14 Jan 2004 12:30:18 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 28
    Sender: m...@p...onet.pl@repeater.mikron.pl
    Message-ID: <bu39km$avu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: repeater.mikron.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1074080214 11262 212.244.72.249 (14 Jan 2004 11:36:54 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Jan 2004 11:36:54 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:277865
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Chciałbym zrobić małą rysę na szkle jakim jest wizerunek Multibanku i
    kreowanie się na super bank.

    Ponad miesiąc temu tj. 8 grudnia złożyłem wniosek o KK (przez internet).
    Chciałem skorzystać z tej promocji KK za darmo jezeli bede przekazywal tam
    wnagrodzenie. Ponieważ tam i tak przelewam co miesiąc pensję więc nie byl to
    dla mnie problem. Trzy albo cztery dni później grzecznie udałem się do
    oddziału i złożyłem wszystkie wymagane dokumenty tj. zaświadczenie o
    zarobkach, ksero dowodu.
    Do dnia dzisiejszego nie uslyszalem od banku ani be ani me. Dzwonilem na
    Multilinie kilka razy od tamtej pory i za każdym razem slyszalem, że wniosek
    zostal zarejestrowany i ze prosze czekac na decyzje kredytową. Dzisiaj
    zniecierpliwiony zadzwonilem po raz kolejny i dosyć stanowczo poprosilem o
    wyjaśnienia i o to co po 15 minutach (gdy Pani konsultantka sprawdzala)
    uslyszalem.... "Od 8 grudnia żadne dokumenty papierowe z oddziału Multibanku
    we Wrocławiu nie doszly... !!!" Jak dla mnie to SZOK, złożyłem reklamację,
    katastrofa. Gorzej niż w PKO BP (choć tam zapewne teraz zostałbym obsłużony
    lepiej). A już zdążyłem się przyzwyczaić do tego banku. Chyba jednak
    faktycznie przerosła ich liczba klientów. Także jak coś będziecie załatwiać
    w oddziale Mutiego we Wrocławiu (ten na placu Teatralnym) to bądźcie czujni.

    Pozdrawiam wszystkich MultiFanów :) do których też się do tej pory
    zaliczałem
    Michał Masłowski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1