    From: "Witek" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multibank RO
    Date: Sat, 30 Mar 2002 20:46:59 +0100

    Jakby kogos interesowalo, dostalem wlasnie taka odpowiedz z Multi:
    Od siebie tylko dodam ze u mnie pieniadze z RO nie wracaja (mam ustalona
    kwote minimalna) moze system myli saldo dostepne, ktore zawiera kredyt
    odnawialny ???
    pzd

    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na Pana list chcialbym zaznaczyc, ze dobrze opisal Pan zasady
    mechanizmu kontroli salda (cytuje: &#034;w przypadku salda na rachunku JA
    mniejszego niz 1000zl, rachunek JA zostanie automatycznie zasilony do tej
    kwoty z RO&#034;).
    Korzystanie z rachunku oszczednosciowego staje sie niecelowe w sytuacji gdy
    korzysta sie rowniez z kredytu odnawialnego. Jednak dzialanie mechanizmu
    kontroli salda jest nierozerwalnie zwiazane z istnieniem rachunku
    Oszczednosciowego. Nie mozna &#034;wylaczyc&#034; tej funkcji ani ograniczyc
    do dzialania tylko jednego progu kwotowego. W tej sytuacji sa dwa
    rozwiazania: 1/ zlikwidowac rachunek Oszczednosciowy lub 2/ ustalic takie
    progi kwotowe, ktore najprawdopodobniej nie zostana wykorzystane. Drugie
    rozwiazanie byloby wlasciwie &#034;zawieszeniem&#034; funkcjonowania tego
    rachunku do czasu ponownej zmiany parametrow kontroli salda. Nie jest
    mozliwe przeksztalcenie tego rachunku w subkonto do MultiKonta, poniewaz
    mechanizm kontroli salda zaklada, ze saldo minimalne jest rowne lub
    mniejsze od salda maksymalnego. Wynika z tego, ze zbyt wysoki prog
    maksymalny w praktyce uniemozliwilby przelew z MultiKonta na Rachunek
    Oszczednosciowy.
    Sugestie dotyczace wprowadzenia do oferty subkonta przekaze do odpowiedniego
    dzialu. Jednoczesnie chcialbym zaproponowac korzystanie z atrakcyjnych lokat
    terminowych i rentierskich przez czas, w ktorym nie wykorzystuje Pan kredytu
    odnawialnego.

    Odpowiadajac na pytanie: &#034;Czy przewidujecie Panstwo w najblizszym
    czasie ubezpieczenie kart VISA CLASSIC?&#034;, chcialbym wyjasnic, ze oferta
    taka jest obecnie w fazie przygotowania.

    Z powazaniem
    xxxxxxx xxxxxx
    MultiBank