  • 11. Data: 2008-05-08 21:25:23
    Temat: Re: Multibank cashback pytanie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > a ja praktycznie nie korzystam z gotówki, rzadko mam przy sobie więcej niż
    > 20 zł

    Ja juz z 10 dni mam 70....groszy :))))

  • 12. Data: 2008-05-09 06:13:15
    Od: Pete <n...@n...com>

    krzysztofsf pisze:

    > Ja juz z 10 dni mam 70....groszy :))))

    Z prawie dorosłym synem, też bym ograniczał gotówkę w kieszeni ;)

    --
    Pete

  • 13. Data: 2008-05-09 06:45:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Maj, 08:13, Pete <n...@n...com> wrote:

    > Z prawie dorosłym synem, też bym ograniczał gotówkę w kieszeni ;)

    To nie to :)

    Syn ma dodatkowa KK do mojej, jakby co :)

  • 14. Data: 2008-05-09 08:02:24
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Z prawie dorosłym synem, też bym ograniczał gotówkę w kieszeni ;)

    To nie to :)

    Syn ma dodatkowa KK do mojej, jakby co :)

    dzisiaj kupowałem Juniorowi gazetę z bajką (5zł), a w kiosku kart jeszcze
    nie akceptują więc rezerwowe 20 zł się przydało ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS