  • 1. Data: 2008-05-07 21:02:19
    Temat: Raiffeisen - wyciag
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    czy przy karcie raiffeisen banku, visa, wyciąg przysyłają do domu?

    bo podgląd przez www jest zaskakująco ubogi... i nie widzę nic o wyciągu, ani o
    konieczności spłaty, choć termin generowania wyciągu mam na 5 dzień mca.

    czy będzie wyciąg na www czy przesyłają pocztą papierowy?

  • 2. Data: 2008-05-07 21:19:22
    Temat: Re: Raiffeisen - wyciag
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy przy karcie raiffeisen banku, visa, wyciąg przysyłają do domu?

    Tak.

    marekz

  • 3. Data: 2008-05-07 21:55:14
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

> [...]
    >
    > bo podgląd przez www jest zaskakująco ubogi... i nie widzę nic o
    > wyciągu, ani o konieczności spłaty, choć termin generowania wyciągu

    Żle patrzysz. Trzeba kliknąć na nr karty.
    W szczegółach karty kredytowej jest data spłaty, minimalna spłata, całkowita
    spłata i wiele innych informacji o karcie.
    Wyciąg papierowy przychodzi pocztą.

    pzdr